Μη σου τύχει: 5 τύποι ανδρών που πρέπει να αποφύγεις

Είναι κάποιοι χαρακτήρες, τελειωμένοι αναπτήρες τραγούδησε η Άντζελα αλλά εσύ αγρόν ηγόραζες. Λικνιζόσουν μαδώντας μαργαρίτες αλλά η αοιδός προσπαθούσε να το περάσει το μήνυμα.


Πολλά έχουν γραφτεί επί του θέματος και πολλά έχετε συναντήσει, όμως ποτέ δεν είναι αρκετά. Οι παθογένειες εμφανίζονται σαν τα σαλιγκάρια και η επανάληψη όχι μόνο δε βλάπτει αλλά σώζει ζωές.

 Και γκρίνιαξες. Και κλάφτηκες. Και ζήλεψες την παλιά σου συμμαθήτρια που έγινε in a relationship. Και περίμενες. Και ξαναπερίμενες καρτερικά. Και τον γνώρισες. Και τα φτιάξατε. Και τι κατάλαβες;

Δεν ήξερες βρε κορίτσι μου, δεν ρώταγες; Κάποιοι εκδηλώνουν τα χαρακτηριστικά που πρέπει να σε ανησυχήσουν εξ’ αρχής. Να ξέρεις με τί άνθρωπο έχεις να κάνεις. Κάποιοι άλλοι όμως; Αυτοί οι άλλοι είναι που θα σε στείλουν κατευθείαν στο γνωστό ντιβανάκι.

Είναι κάποιοι χαρακτήρες, τελειωμένοι αναπτήρες τραγούδησε η Άντζελα αλλά εσύ αγρόν ηγόραζες. Λικνιζόσουν μαδώντας μαργαρίτες αλλά η αοιδός προσπαθούσε να το περάσει το μήνυμα.

Που λέτε κάποιοι τύποι ανδρών δεν είναι να τους γνωρίσεις. Όχι για ‘σένα, για την ψυχική σου υγεία. Κάνουν τα νεύρα κρόσια και σε ρίχνουν σε ένα φαύλο κύκλο μιζέριας, καχυποψίας και αμφιβολιών. Δεν είμαστε για τέτοια τώρα.

Ο “τσιφούτης ο σωστός”

Αν γνωρίσεις τον άνδρα τον τσιφούτη είσαι για λύπηση. Δε θα εκδηλωθεί εξαρχής. Στο πρώτο ραντεβού μπορεί και να πληρώσει αλλά θα το κάνει ανόρεκτα. Θα τον δεις, θα ζοριστεί. Όχι πως έχει σημασία ποιος θα πληρώσει την πρώτη φορά που θα βγείτε έξω αλλά σου δίνει μία ιδέα του τι θα ακολουθήσει. Δε θα του πάρει πολύ να δείξει το μίζερο εαυτό του. Δε θα θέλει να βγει και θα σε καλεί να κάτσετε αγκαλίτσα στον καναπέ. Φυσικά για να γλιτώσει τα έξοδα θα κάνει επίκληση στο συναίσθημα (βλέπε αγκαλίτσα και καναπές). Και όχι μόνο δε θέλει να χαλάσει χρήματα, αλλά σου ρίχνει και την ψυχολογία με τις απαίσιες δικαιολογίες του. Φράση-“κλειδί”: Και πού να πάμε μωρέ τώρα; Έχεις εσύ όρεξη; Ρίχνει το μπαλάκι σε εσένα και περιμένει να βγάλεις και το φίδι από την τρύπα. Το χέρι στην τσέπη θα μπει μόνο για να ποζάρει. Αν η κατάστασή του είναι σε προχωρημένο στάδιο μην αποκλείεις και την αποφυγή παραγγελίας. Τι δεν καταλαβαίνεις; Θα καθίσετε, θα έρθει ο σερβιτόρος-α, θα πάρεις καφέ και αυτός θα αρκεστεί μόνο σε νεράκι βρύσης. Να δώσει 50 λεπτά για το εμφιαλωμένο; Αν γλιτώσεις το εγκεφαλικό, χώρισέ τον όσο είναι νωρίς. Δεν είχαν άδικο οι γιαγιάδες που έλεγαν πως ο τσιγκούνης στην τσέπη είναι τσιγκούνης και στα συναισθήματα. Είναι στάση ζωής και εσύ είσαι πολύ νέα για να ζήσεις κάτι τέτοιο. Φύγε.

Ο “στη μαμά μου θα το πω”

Αυτή η περίπτωση είναι γνώριμη σε όλες. Αυτός ο άνδρας έχει μείνει προσκολλημένος στην παιδική του ηλικία. Τα στάδια ανάπτυξης που ακολούθησαν αφορούσαν μόνο το σώμα. Το πνεύμα έμεινε ανέπαφο και στάσιμο στην ηλικία που ό,τι κι αν σου έκαναν στις κούνιες έτρεχες να το πεις στη μαμά σου. Έμεινε εκεί και εσύ πάντα θα έρχεσαι σε δεύτερη μοίρα. Θέλεις αγαπητή μου να είσαι αναπληρωματική στον πάγκο; Η μαμά του πάντα θα παίζει εντός γηπέδου, οπότε κάθε προσπάθεια να σε παίξει είναι μάταιη. “Εσύ φύτρωσες; Εσύ δεν έχεις μάνα;” βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως θα το ακούσουν τα αυτάκια σου. Πρέπει να περάσει στην αντεπίθεση, είναι και λογικό. Αυτός, ο άνθρωπος, αυτός, θα μιλά με τη μαμά του 50 φορές την ημέρα και θα λένε τα πάντα μέχρι και πώς να συνδυάσει την καινούργια μπλουζίτσα που του πήρε από την Καλλιθέα. Πώς έφαγε, πώς κοιμήθηκε, πώς ξύπνησε, πώς πήγε η δουλειά, πώς έπλυνε τις μαύρες κάλτσες του, πώς σου παν καλέ τα γκρι. Καμμένο χαρτί. Θα είστε μαζί θα καλεί για να μάθει τα νέα του. Θα πηγαίνετε σινεμά θα την παίρνει για να τον βγάλει από το δίλλημα ποπ κορν ή νάτσος. Περιγραφή καθ’ υπερβολήν μήπως και καταλάβεις πως σε αυτή τη σχέση θα είστε πάντα τρεις. Τα δύο σας δε θα μείνετε ποτέ.

Ο “πολλά υποσχόμενος Λούης”

Εδώ υπάρχει το στοιχείο της παραπλάνησης. Άλλη εικόνα σου δείχνει στην αρχή και άλλη στη συνέχεια. Αυτός ο τύπος άνδρα είναι πολύ πιθανό να έχει περάσει από κάποια δραματική σχολή, να έχει βραβευθεί με Χρυσό Λέοντα στη Βενετία ή να ασχολείται ενεργά με την πολιτική. Η χρήση μέλλοντα είναι η αγαπημένη του συνήθεια ή πιο απλά όπου ακούς πολλά κεράσια κράταγε μικρό καλάθι. Θα κάνουμε αυτό, θα κάνουμε και το άλλο. Θα πάμε διακοπές, θα πάμε τριήμερο. Θα σε γνωρίσω στους φίλους μου. Θα σε κάνω βασίλισσα. Όπου ακούς πολλά θα, κόβε λάσπη. Ξεκινάτε με τις καλύτερες προοπτικές και καταλήγεις να τον ψάχνεις σε κινητά και ακίνητα. Λέει πολλά και κάνει λίγα-ελάχιστα-μπορεί και τίποτα. Είναι άνθρωπος του θεωρητικού σχεδίου, αλλά από πράξεις κλάφτα Χαράλαμπε. Ο άνδρας αυτός θα χαθεί τόσο ξαφνικά όσο ξαφνικά μπήκε στη ζωή σου και θα μείνεις εσύ πίσω να αναρωτιέσαι τί έζησες. Αν ακούσεις πολλές υποσχέσεις από το πρώτο λεπτό, να ξέρεις πως θα τον ψάχνεις με φακό στο τούνελ της Νικολούλη. Φαίνεται ο άνθρωπος από την αρχή. Πολλά λόγια και τηγανίτα τίποτα είναι το μότο του.

Ο “η φύση μανίτσα μου όχι εγώ”

Αυτός ο άνδρας θα μπορούσε να ενσαρκώνει το Ζάχο Δόγκανο ή να διδάσκει σε πανεπιστήμιο στο μάθημα με τίτλο “Άνδρας ον πολυγαμικό”. Θα επικαλεσθεί τη φύση για να καλύψει τις πομπές του και θα σου πει με ύφος σαν να μη συμβαίνει τίποτα πως ο άνδρας είναι κυνηγός και είναι στη φύση του, αλλά εσένα θέλει. Αυτό το τελευταίο μπορεί να είναι αλήθεια αλλά έχει χρονικό ορίζοντα. Σε θέλει, αλλά για εκείνη τη στιγμή. Τις υπόλοιπες στιγμές μπορεί να ποθήσει κι άλλα κορίτσια γιατί η φύση τον καλεί. Φύση καλεί Θανάση. Υπεράνω των δυνάμεών του να συγκαρατηθεί στα κελεύσματα του γυναικείου κοινού. Γιατί δε θυμάμαι αν σας το είπα, οι γυναίκες τον θέλουν, αυτός δε φταίει σε τίποτα. Είναι που τις ελκύει η γοητεία του και το απαράμιλλο στιλ του και ενδίδει γιατί αυτό υπαγορεύει το DNA του. Όλα είναι εγγεγραμμένα στη διπλή του έλικα. Αν είσαι διατεθειμένη να μην περνάς από τα κουφώματα λόγω της περικοκλάδας που θα σου φυτρώσει, καλό κουράγιο.

Ο “θα πεθάνω αν φύγεις”

Εδώ ξεκινά ο πόλεμος νεύρων. Θα σου κουρελιάσει το νευρικό σου σύστημα και μετά θα αποχωρήσει, υποκρινόμενος πως δεν αντέχει την ένταση και το κλάμα. Κλάψα δευτέρα φύση. Όλα τα κάνει με μουρμούρα και μίρλα ενώ εσύ υποφέρεις. Όλο του το φέρεσθαι κινείται μεταξύ γκρίνιας και αποβάθρας. Ξυπνάει και κοιμάται με ένα παράπονο και μία θλίψη. Όλο κάτι του φταίει, όλο κάτι τον απασχολεί. Παρτάλι μέχρι αηδίας. Μόνο αυτός έχει προβλήματα και εσύ είσαι υποχρεωμένη να τον ακούς και να τον καταλαβαίνεις χωρίς να σε απασχολεί τίποτα. Αυτός έχει το μόνιμο πρόβλημα και εσύ είσαι εκεί για να ακούς και (φυσικά) να συμφωνείς. Όταν έχει φτάσει η στιγμή να τα βροντήξεις κάτω και να φύγεις θα σου κάνει το βίο αβίωτο. Θα είναι να πέσει να πεθάνει. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι, γιατί περί συνήθειας πρόκειται αυτή η μουρμούρα. Θα σε γονατίσει και στο τέλος θα σου επιρρίψει και τις ευθύνες του χωρισμού. Χίλιες φορές καλύτερα με την ευθύνη, παρά με το λυγμό μέσα στο αυτί σου.

πηγή: cosmo.gr


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!