Επίθεση ανηλίκων με νεράντζια στο ΑΤ Βύρωνα


Επίθεση με…νεράντζια δέχθηκε το αστυνομικό τμήμα του Βύρωνα από ομάδα νεαρών.

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για ανήλικους οι οποίοι λίγο μετά τις 8 το βράδυ πέταξαν νεράντζια προς το αστυνομικό τμήμα του περιοχής ενώ άφησαν στο σημείο και φέιγ βολάν.

Οι άνδρες της αστυνομίας προχώρησαν σε πέντε προσαγωγές.  

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!