Ο διευθυντής των New Media της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης παραχώρησε συνέντευξη στο People και μίλησε για την περίοδο των μεταγραφών, τις σκέψεις για αλλαγή του τρόπου ανακοίνωσης αλλά και τα θετικά μηνύματα που λαμβάνει για τις ιδέες του.

Όλες τις ιδέες τις ψάχνεις από μόνος σου; Είδαμε πως η ανακοίνωση της μεταγραφής του Tosca έγινε όπως συμβαίνει στο video game Football Manager.

Ναι, είναι κάτι που μου αρέσει. Να ψάχνω διαφορετικά, καινούρια, πρωτότυπα κόνσεπτ που να ταιριάζουν στον κάθε παίκτη. Έπειτα, τις συζητάμε ως ομάδα και καταλήγουμε στο τελικό σενάριο. Στόχος  μου είναι να μπούμε στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς συλλόγους στο συγκεκριμένο πεδίο.

Αγχώνεσαι την περίοδο των μεταγραφών για το πώς θα παρουσιάσει το club τα νέα αποκτήματα;

Πάρα πολύ! (γέλια) Ειδικά στην τελευταία μεταγραφική περίοδο, πριν από μερικές εβδομάδες, είχαμε να ανακοινώσουμε δύο ποδοσφαιριστές (Oliveira,Ingason) την ίδια μέρα. Την τελευταία μέρα! Για όλους τους υπόλοιπους, η οριστικοποίηση μιας μεταγραφής είναι χαρά, για εμάς είναι άγχος. Βέβαια, είναι ένα δημιουργικό άγχος που έβαλα ο ίδιος στον εαυτό μου. Το περασμένο καλοκαίρι πρότεινα στη διοίκηση να αλλάξουμε τον τρόπο ανακοίνωσης των παικτών, να εισαγάγουμε καλογυρισμένα, πρωτότυπα βίντεο παραγωγής μας. Η διοίκηση και η ηγεσία της ομάδας είναι ανοιχτόμυαλη και μας επέτρεψε να περάσουμε σε αυτή τη νέα εποχή. Νομίζω πως η ανακοίνωση με μια φωτογραφία έχει… πεθάνει. Χαίρομαι με την ανταπόκριση που γνώρισε η ιδέα. Πλέον, ο κόσμος ανυπομονεί πιο πολύ για τα βίντεο, παρά για την επισημοποίηση της μεταγραφής.

Αυτό συμβαίνει και με φιλάθλους άλλων ομάδων. Λαμβάνεις μηνύματα για το πόσο ωραίες ιδέες έχεις;

Ναι, ειδικά αυτό το διάστημα τα βίντεο του ΠΑΟΚ έχουν προκαλέσει ενδιαφέρον και εκτός Ελλάδας. Συνεργαζόμαστε και με το Dugout (σ.σ. κορυφαία ποδοσφαιρική πλατφόρμα) και μας βοηθούν κι εκείνοι να αυξήσουμε την οπαδική μας βάση και να γίνουμε πιο γνωστοί εκτός Ελλάδας. Για παράδειγμα, το 2016, όταν αντιμετωπίζαμε τον Άγιαξ, φτιάξαμε ένα βίντεο-φόρο τιμής στον Johan Cruyff, το οποίο είχε αναπαραγάγει και η ολλανδική ομάδα από τον επίσημο λογαριασμό της. Οι Ολλανδοί φίλαθλοι έμπαιναν στα δικά μας social media κι έγραφαν ευχαριστήρια σχόλια. Συνήθως, οι φίλαθλοι άλλων χωρών δεν περιμένουν από ελληνική ομάδα τόσο υψηλού επιπέδου υλικό.

Εσύ πότε ανέβηκες στη Θεσσαλονίκη;

Το 2013.

Ποια η εικόνα σου για τον ΠΑΟΚ;

Είναι η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα η οποία, παρότι είχε πολλά χρόνια να κατακτήσει τίτλο, αύξανε συνεχώς την οπαδική της βάση. Κι αυτό γιατί έχει ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, το οποίο εκφράζεται με το μότο «ΠΑΟΚ δεν γίνεσαι για τους τίτλους». Ο ΠΑΟΚ είναι τρόπος ζωής, έχει μια χαρακτηριστική κουλτούρα. Διάβαζα πρόσφατα ένα άρθρο του Κώστα Κεφαλογιάννη, στο οποίο έγραφε πως ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται να προσπαθήσει για να πείσει το παιδί του να γίνει ΠΑΟΚτσής. Αρκεί μια επίσκεψη στην Τούμπα. Είναι αλήθεια. Η αύρα, η ενέργεια που βγάζει το συγκεκριμένο γήπεδο σε κερδίζει. Ο ΠΑΟΚ είναι μια οικογένεια, νιώθεις αμέσως οικεία με τους φιλάθλους.

Αυτό γιατί δεν συμβαίνει στην Αθήνα;

Στη Θεσσαλονίκη είναι όλα πιο μαζεμένα, γνωρίζεις γρήγορα περισσότερο κόσμο. Αποκτάς ευκολότερα τέτοιους δεσμούς. Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως, ενώ ο ΠΑΟΚ μεγαλώνει διαρκώς, αυτό το στοιχείο δεν χάνεται ούτε αλλοιώνεται.

Πηγή: People