Όταν η βλακεία ξεπερνά τα όρια…

Το τηλεοπτικό προϊόν, ως μέσο επίδειξης του απόλυτου “τίποτα”…


Το τηλεοπτικό προϊόν, ως μέσο επίδειξης του απόλυτου “τίποτα”…

Το τηλεοπτικό προϊόν, ως μέσο επίδειξης του απόλυτου “τίποτα”…

Το τηλεοπτικό προϊόν, ως μέσο επίδειξης του απόλυτου “τίποτα”…

Αυτός θα μπορούσε να ήταν ένας τίτλος για περιγραφή του απείρου κάλλους show “Desperate Housewives of Athens”, το οποίο επιτέλους έλαβε τέλος χθες βράδυ με ακόμα ένα επεισόδιο τηλεοπτικής βλακείας.
Ήταν από τις λίγες φορές που αποφάσισα να παρακολουθήσω τις έξι κυρίες να επιδίδονται στις καθημερινές τους ασχολίες και ο λόγος ήταν κυρίως η περιέργειά μου για το πόσο ξεδιάντροπο μπορεί να γίνει ένα τηλεοπτικό προϊόν εν μέσω βαθύτερων και δυσεπίλυτων προβλημάτων για τη χώρα. Μια χώρα, στην οποία η καθημερινή νοικοκυρά μετά δυσκολίας πλέον τα βγάζει πέρα ώστε να γεμίσει το έρμο το καλάθι της και πήζει στα προβλήματα και την απαισιοδοξία. Μια καθημερινή νοικοκυρά, για την οποία οι λέξεις “bottox”, “spa”, “λιποπλαστική” και “λίφτινγκ προσώπου” έχουν από καιρό αντικατασταθεί με τα δίδακτρα για τα φροντιστήρια των παιδιών, το μηνιαίο προϋπολογισμό του σούπερ μάρκετ και τους λογαριασμούς ώστε να διατηρηθεί το σπίτι τους λειτουργικό για την οικογένειά τους.
Είναι λοιπόν απογοητευτικό σε πρώτο επίπεδο και εξοργιστικό σε δεύτερο, ένα τόσο μεγάλο κανάλι όπως ο ΑΝΤ1, να επιλέγει για τη φετινή τηλεοπτική του σεζόν ένα τέτοιο απερίγραπτο προϊόν για να ψυχαγωγήσει τον μέσο τηλεθεατή, ο οποίος βάλλεται από παντού με καθημερινές δυσκολίες και πολλές φορές πρόβλημα επιβίωσης.
Όχι κύριοι, δεν μας διασκεδάζετε με αυτό τον τρόπο, μας εξοργίζετε. Την επόμενη φορά τουλάχιστον, διαλέξτε υψηλότερης αισθητικής άτομα για να ξοδέψετε χρήματα ως παραγωγή και προς θεού μην προκαλέσετε ξανά με τέτοιο άκομψο τρόπο για μόνο ένα είναι σίγουρο… Οι επόμενες πρωταγωνίστριες θα φάνε ακόμα περισσότερα φάσκελα στο δρόμο!



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!