Κυρίες μου αυτά είναι τα νέα πρότυπα στη μόδα!

Οι Ελληνίδες είναι οι πιο όμορφες, οι πιο αδύνατες, οι πιο στυλάτες, οι πιο κοσμικές και αυτές που ξέρουν πάντα τα πάντα. Οπότε εισπράττουμε αυτό που μας αξίζει. Αχ βρε, κούνια που μας κούναγε…..


Βλέποντας τη νέα καμπάνια του αμερικάνικου brand Lane Bryant φορτίζομαι συναισθηματικά και είναι και αρχή της εβδομάδας, άστα να πάνε στο διάολο.
Ο λόγος του συναισθηματικού μου πικ (απ) είναι η κατανόηση από πλευράς εταιρίας της τοπικής αγοράς. Οι τύποι στην Lane Bryant έκαναν μια έρευνα αγοράς και κατέληξαν πως το 67% των γυναικών της Αμερικής φορούν από νούμερο 14 και άνω (είναι μεγάλα τα νούμερα, πιστέψτε με).
Lane-Bryant-PlusIsEqual-Campaign (1) Lane-Bryant-PlusIsEqual-Campaign
Κι έτσι, αντί να πασάρουν στο πιθανό αγοραστικό κοινό λιπόσαρκα μοντέλα, έκαναν μια καταχώρηση στην Vogue (αλλάζει και η Vogue, άλλο θαύμα αυτό) και έβαλαν μπροστά στα μάτια των Αμερικανίδων, τους εαυτούς τους. Ποιο έξυπνη κίνηση φυσικά δεν υπάρχει.
Ανοίγω λοιπόν κι εγώ περιοδικά ελληνικά και βλέπω δίμετρες κοπελάρες σαν τα κρύα τα νερά να ποζάρουν στους πολύ καλούς φωτογράφους που έχει αυτή η χώρα αλλά οι περισσότεροι αντιμετωπίζονται ως υπαλληλίσκοι αφού τα περισσότερα editorials είναι copy/paste από εξωτερικό μεριά και έτσι περιορίζεται και η δημιουργικότητα τους, και αναρωτιέμαι : «Αυτό ανταποκρίνεται στη μέση Ελληνίδα, την Μαίρη Παναγιωταρά, μια εργαζόμενη γυναίκα, μια καλή νοικοκυρά?». Ε ναι λοιπόν, ανταποκρίνεται.
Lane-Bryant-PlusIsEqual-Campaign (11) Lane-Bryant-PlusIsEqual-Campaign (8) Lane-Bryant-PlusIsEqual-Campaign (5)
Οι Ελληνίδες είναι οι πιο όμορφες, οι πιο αδύνατες, οι πιο στυλάτες, οι πιο κοσμικές και αυτές που ξέρουν πάντα τα πάντα. Οπότε εισπράττουμε αυτό που μας αξίζει. Αχ βρε, κούνια που μας κούναγε…..
Lane-Bryant-PlusIsEqual-Campaign


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!