Διέπρεψε στο στίβο, διακρίθηκε ως φωτογράφος και, το πιο σημαντικό, ξεχώρισε ως καλοσυνάτος και αγαπητός άνθρωπος. Εντελώς αναπάντεχα, ο 52χρονος Βολιώτης έφυγε από τη ζωή την περασμένη Κυριακή.

«Αφού περάσαμε μια όμορφη ημέρα μαζί, ο σύζυγός μου, Θανάσης Καλογιάννης, ένιωσε μια αδιαθεσία κατά την επιστροφή στο σπίτι και άφησε την τελευταία του πνοή έπειτα από καρδιακή προσβολή που υπέστη με το που φτάσαμε στο σπίτι» περιγράφει η Laura De Nigris σε ανάρτηση που έκανε στο Facebook, γνωστοποιώντας το θάνατο του 52χρονου πρώην αθλητή και φωτογράφου. «Ζήτησα από τους φίλους να τον θυμούνται όπως ήταν στη φωτογραφία: ένας όμορφος, ευγενής άνθρωπος, εξαιρετικά ταλαντούχος και με ακόμη πιο σπουδαία καρδιά. Ήταν η δίδυμη ψυχή μου, ο ήλιος μου και θα τον θυμόμαστε για πάντα. Ας αναπαυθεί εν ειρήνη».

Όλοι όσοι γνώρισαν τον Θανάση Καλογιάννη στέκονται σε δύο χαρακτηριστικά του… το έξης ένα: τη γοητεία που εξέπεμπε, τόσο εσωτερική όσο και εξωτερική. Και αν η μία ήταν αυταπόδεικτη, για την άλλη χρειαζόταν απλά να τον γνωρίσει κανείς και θα του γινόταν άμεσα αντιληπτή. Το 1993, έπειτα από πολλές διακρίσεις και σε ηλικία 28 χρόνων, αποφασίζει να βάλει τέλος στην επιτυχημένη καριέρα του ως σπρίντερ των 400 μέτρων, έχοντας στο παλμαρέ του πολλές διακρίσεις: Δύο συμμετοχές σε Ολυμπιακούς Αγώνες (1984, 1992), τρεις φορές πρωταθλητής Ελλάδας, δύο φορές χρυσός Βαλκανιονίκης, κάτοχος του πανελλήνιου ρεκόρ στα 400 μ. Αυτά τα στιγμιότυπα είχε στο μυαλό του στον τελευταίο του αγώνα, στους Πανελλήνιους Αγώνες. «Εκείνη την ημέρα στο προθερμαντήριο, πριν τον αγώνα, πήρα την οριστική απόφαση να σταματήσω. Μπήκα μέσα και αγωνίστηκα γνωρίζοντας πως θα ήταν η τελευταία φορά που θα βίωνα ανάλογες στιγμές».

Ο Καλογιάννης ήταν ένας από τους πιο γοητευτικούς άντρες της Αθήνας εκείνη την εποχή. Αν και πτυχιούχος της Οδοντιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, δεν εξάσκησε ποτέ το επάγγελμα, αφού η τέχνη της φωτογραφίας ήταν η μεγάλη του αγάπη. Έτσι πίστευε μέχρι τότε, αφού δεν είχε γνωρίσει ακόμη τη γυναίκα που του σημάδεψε τη ζωή, τη Laura De Nigris. Η γνωριμία τους ήταν καταλυτική και για τους δύο.

Η Βραζιλιάνα καλλονή –που είχε φωτογραφηθεί για το βραζιλιάνικο Playboy– είχε έρθει στην Ελλάδα τη δεκαετία του ’80. Ο Άρης Τερζόπουλος, εκδότης του περιοδικού Γυναίκα, γοητεύεται από την πολυεπίπεδη προσωπικότητά της, γίνονται ζευγάρι και αργότερα παντρεύονται. Αναλαμβάνει τη μόδα στο ιστορικό περιοδικό και σταδιακά παρουσιάζει εντυπωσιακά editorials μόδας που θυμίζουν εκδόσεις του εξωτερικού. Πολλοί υποστηρίζουν πως χάρη σε εκείνη η βιομηχανία της μόδας πήρε μπρος στη χώρα μας. Ανάμεσα σε αυτούς και ο Μιχάλης Ασλάνης. «Πριν έρθει η Laura στην Ελλάδα, δεν γνωρίζαμε τι θα πει στιλίστας ή μακιγέρ» έχει πει. Αναλαμβάνει το τιμόνι του περιοδικού, αλλά, ενώ στην επαγγελματική της ζωή καλπάζει, ο γάμος με τον εκδότη χωλαίνει – τελικά χωρίζουν έπειτα από δέκα χρόνια κοινής ζωής. Πιστώνεται την επιτυχία του περιοδικού και γίνεται περιζήτητη, κάνει έντονη κοσμική ζωή σε Αθήνα και Μύκονο, ενώ κάνει ένα πέρασμα ως «Στέφανι» στο σίριαλ του Mega Η Αίθουσα του Θρόνου (μεταφορά του μυθιστορήματος το ακαδημαϊκού Τάσου Αθανασιάδη). Εκείνη περίπου την εποχή εμφανίζεται στο προσκήνιο ο –επιτυχημένος φωτογράφος πλέον– Θανάσης Καλογιάννης, με τον οποίο συνεργάζονται. Ο κοινός χώρος δράσης τούς φέρνει κοντά.

Παντρεύονται το 2001 και αποφασίζουν να μετακομίσουν στη Βραζιλία. Εκείνος συνεχίζει να ασχολείται με τη φωτογραφία, ενώ σπουδάζει κινηματογραφική φωτογραφία και στη συνέχεια ντοκιμαντέρ. Το σπίτι τους είναι ένα εντυπωσιακό καταπράσινο ησυχαστήριο γεμάτο γάτες. Εκείνη σχεδιάζει ιδιαίτερα αξεσουάρ. Επισκέπτονται την Ελλάδα τακτικά, αλλά μένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, έχοντας επιλέξει ένα διαφορετικό τρόπο ζωής.

Η αναπάντεχη απώλεια του Θανάση Καλογιάννη, στα 52, σόκαρε το πανελλήνιο και βύθισε στη λύπη τους οικείους του.

Όλα τα νέα, πλούσιο ρεπορτάζ, καθημερινές στιγμές διασήμων και ξεχωριστές στιγμές καθημερινών ανθρώπων στο People, που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, μαζί με το Πρώτο Θέμα.