
Trivago: Νέα εργαλεία για ξενοδοχεία που θέλουν να αυξήσουν τις κρατήσεις τους
Η www.trivago.gr μοιράστηκε με τους ξενοδόχους του 100% Hotel Show συμβουλές για το αποδοτικότερο στήσιμο των ξενοδοχειακών τους προφίλ στο διαδικτυακό χώρο, καθώς και τρόπους αύξησης των αυτόνομων κρατήσεων του ξενοδοχείου τους. Ταυτόχρονα η εταιρεία παρουσίασε νέα εργαλεία που βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις, καθώς και έξυπνες συμβουλές για την καλύτερη αξιοποίησή τους.
Με συγκεντρωτικά στοιχεία από περισσότερες από 200 ιστοσελίδες κρατήσεων, η trivago είναι η κορυφαία μηχανή metasearch ξενοδοχείων, εξυπηρετώντας εκατομμύρια επισκέπτες και λαμβάνοντας 1,4 δισεκατομμύρια επισκέψεις το χρόνο.
Το trivago Hotel Manager (tΗΜ) δημιουργήθηκε ως μια δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα, για να βοηθήσει τους ξενοδόχους να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί online: Οι ξενοδόχοι μπορούν να χτίσουν και να διαχειρίζονται εύκολα ένα μοναδικό ξενοδοχειακό προφίλ στην trivago, ώστε να βελτιώσουν την κατάταξή τους.
Το trivago Hotel Manager παρέχει μια ποικιλία από δωρεάν και επί πληρωμή λύσεις marketing, δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε τύπο ξενοδοχείου να βελτιώσει την απόδοσή του, να μετατρέψει τους χρήστες της trivago σε επισκέπτες και να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις του. Να τονίσουμε πώς η πλατφόρμα trivago Hotel Manager είναι ενεργή σε 4 ηπείρους, 17 χώρες και 8 γλώσσες.
H metasearch marketing πλατφόρμα της trivago έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των ξενοδόχων αλλά και όλων όσων ασχολούνται με το ξενοδοχειακό marketing. Τους δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσουν την κατάταξή τους στην trivago, δημιουργώντας ένα μοναδικό προφίλ ξενοδοχείου, και να προσελκύσουν απευθείας κρατήσεις μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου τους.
Συμπληρώνοντας το ξενοδοχειακό προφίλ με πλούσιες πληροφορίες ξενοδοχείου, αναδεικνύοντας την εξαιρετική φήμη του και προσφέροντας ελκυστικές τιμές, οι ξενοδόχοι προσελκύουν τους ταξιδιώτες και τους μετατρέπουν σε επισκέπτες.
Το trivago Hotel Manager τούς προσφέρει απλές λύσεις για όλα τα ξενοδοχεία, ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικά online, άσχετα από το μέγεθος και την τοποθεσία τους.
Πώς να αποκτήστε τον έλεγχο του ξενοδοχειακού σας προφίλ
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com