ΣΙΝΕΜΑ: Oι ταινίες της εβδομάδας!

Δύο αληθινές ιστορίες που καταγράφηκαν από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές τους, ένα γλαφυρό πορτρέτο της αδιανόητα ανδροκρατούμενης ισραηλινής κοινωνίας και το τολμηρό ταξίδι του Μπομπ Σφουγγαράκη συνθέτουν το κινηματογραφικό μενού αυτής της εβδομάδας.


«Ελεύθερος σκοπευτής»: Υποψήφια για έξι Όσκαρ (καλύτερης ταινίας, α΄ ανδρικού ρόλου, διασκευασμένου σεναρίου, μοντάζ, μιξάζ ήχου και μοντάζ ήχου), η βιογραφική ταινία του – βραβευμένου με Όσκαρ Κλιντ Ίστγουντ – είναι η μεγαλύτερη έως σήμερα εμπορική επιτυχία του. Βασισμένη στην ομώνυμη αυτοβιογραφία του Κρις Κάιλ, του σκοπευτή που, επισήμως, σκότωσε 160 ανθρώπους και κατατάχθηκε στην πρώτη θέση των ελεύθερων σκοπευτών στην ιστορία των ΗΠΑ.

«Ελεύθερος σκοπευτής». «Ελεύθερος σκοπευτής»: Υποψήφια για έξι Όσκαρ (καλύτερης ταινίας, α΄ ανδρικού ρόλου, διασκευασμένου σεναρίου, μοντάζ, μιξάζ ήχου και μοντάζ ήχου), η βιογραφική ταινία του - βραβευμένου με Όσκαρ Κλιντ Ίστγουντ - είναι η μεγαλύτερη έως σήμερα εμπορική επιτυχία του. Βασισμένη στην ομώνυμη αυτοβιογραφία του Κρις Κάιλ, του σκοπευτή που, επισήμως, σκότωσε 160 ανθρώπους και κατατάχθηκε στην πρώτη θέση των ελεύθερων σκοπευτών στην ιστορία των ΗΠΑ.

Keith Bernstein

«Ελεύθερος σκοπευτής»: Υποψήφια για έξι Όσκαρ (καλύτερης ταινίας, α΄ ανδρικού ρόλου, διασκευασμένου σεναρίου, μοντάζ, μιξάζ ήχου και μοντάζ ήχου), η βιογραφική ταινία του – βραβευμένου με Όσκαρ Κλιντ Ίστγουντ – είναι η μεγαλύτερη έως σήμερα εμπορική επιτυχία του. Βασισμένη στην ομώνυμη αυτοβιογραφία του Κρις Κάιλ, του σκοπευτή που, επισήμως, σκότωσε 160 ανθρώπους και κατατάχθηκε στην πρώτη θέση των ελεύθερων σκοπευτών στην ιστορία των ΗΠΑ.

«Ελεύθερος σκοπευτής». «Ελεύθερος σκοπευτής»: Υποψήφια για έξι Όσκαρ (καλύτερης ταινίας, α΄ ανδρικού ρόλου, διασκευασμένου σεναρίου, μοντάζ, μιξάζ ήχου και μοντάζ ήχου), η βιογραφική ταινία του - βραβευμένου με Όσκαρ Κλιντ Ίστγουντ - είναι η μεγαλύτερη έως σήμερα εμπορική επιτυχία του. Βασισμένη στην ομώνυμη αυτοβιογραφία του Κρις Κάιλ, του σκοπευτή που, επισήμως, σκότωσε 160 ανθρώπους και κατατάχθηκε στην πρώτη θέση των ελεύθερων σκοπευτών στην ιστορία των ΗΠΑ.

Courtesy of Warner Bros. Picture

«Ελεύθερος σκοπευτής»: Υποψήφια για έξι Όσκαρ (καλύτερης ταινίας, α΄ ανδρικού ρόλου, διασκευασμένου σεναρίου, μοντάζ, μιξάζ ήχου και μοντάζ ήχου), η βιογραφική ταινία του – βραβευμένου με Όσκαρ Κλιντ Ίστγουντ – είναι η μεγαλύτερη έως σήμερα εμπορική επιτυχία του. Βασισμένη στην ομώνυμη αυτοβιογραφία του Κρις Κάιλ, του σκοπευτή που, επισήμως, σκότωσε 160 ανθρώπους και κατατάχθηκε στην πρώτη θέση των ελεύθερων σκοπευτών στην ιστορία των ΗΠΑ.

«Το διαζύγιο». «Το διαζύγιο»: Το τρίτο μέρος της δραματικής τριλογίας των αδελφών Ρόνιτ και Σλόμι Έλκαμπετζ, που καταπιάνεται με την ανδροκρατούμενη ισραηλινή κοινωνία, ήταν η επίσημη πρόταση του Ισραήλ για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας και ήταν υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σε αυτήν την κατηγορία.

«Το διαζύγιο»: Το τρίτο μέρος της δραματικής τριλογίας των αδελφών Ρόνιτ και Σλόμι Έλκαμπετζ, που καταπιάνεται με την ανδροκρατούμενη ισραηλινή κοινωνία, ήταν η επίσημη πρόταση του Ισραήλ για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας και ήταν υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σε αυτήν την κατηγορία.

«Το διαζύγιο». «Το διαζύγιο»: Το τρίτο μέρος της δραματικής τριλογίας των αδελφών Ρόνιτ και Σλόμι Έλκαμπετζ, που καταπιάνεται με την ανδροκρατούμενη ισραηλινή κοινωνία, ήταν η επίσημη πρόταση του Ισραήλ για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας και ήταν υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σε αυτήν την κατηγορία.

«Το διαζύγιο»: Το τρίτο μέρος της δραματικής τριλογίας των αδελφών Ρόνιτ και Σλόμι Έλκαμπετζ, που καταπιάνεται με την ανδροκρατούμενη ισραηλινή κοινωνία, ήταν η επίσημη πρόταση του Ισραήλ για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας και ήταν υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σε αυτήν την κατηγορία.

«Το διαζύγιο». «Το διαζύγιο»: Το τρίτο μέρος της δραματικής τριλογίας των αδελφών Ρόνιτ και Σλόμι Έλκαμπετζ, που καταπιάνεται με την ανδροκρατούμενη ισραηλινή κοινωνία, ήταν η επίσημη πρόταση του Ισραήλ για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας και ήταν υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σε αυτήν την κατηγορία.

«Το διαζύγιο»: Το τρίτο μέρος της δραματικής τριλογίας των αδελφών Ρόνιτ και Σλόμι Έλκαμπετζ, που καταπιάνεται με την ανδροκρατούμενη ισραηλινή κοινωνία, ήταν η επίσημη πρόταση του Ισραήλ για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας και ήταν υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα σε αυτήν την κατηγορία.

«Μπομπ ο Σφουγγαράκης: Έξω από τα νερά του». Στην τρισδιάστατη ταινία κινουμένων σχεδίων «Μπομπ ο Σφουγγαράκης: Έξω από τα νερά του» των Τομ Τιμπίτ και Μάικλ Μίτσελ, που βασίζεται στην πιο επιτυχημένη σειρά της Nickelodeon, «Μπομπ Σφουγγαράκης», που μετράει δεκαετίες επιτυχιών ως διεθνές φαινόμενο, ο αιώνια αισιόδοξος Μπομπ βγαίνει στη στεριά για τον πιο υπερηρωικό του αγώνα ενάντια σε έναν σατανικό πειρατή.

Στην τρισδιάστατη ταινία κινουμένων σχεδίων «Μπομπ ο Σφουγγαράκης: Έξω από τα νερά του» των Τομ Τιμπίτ και Μάικλ Μίτσελ, που βασίζεται στην πιο επιτυχημένη σειρά της Nickelodeon, «Μπομπ Σφουγγαράκης», που μετράει δεκαετίες επιτυχιών ως διεθνές φαινόμενο, ο αιώνια αισιόδοξος Μπομπ βγαίνει στη στεριά για τον πιο υπερηρωικό του αγώνα ενάντια σε έναν σατανικό πειρατή.

«Μπομπ ο Σφουγγαράκης: Έξω από τα νερά του». Στην τρισδιάστατη ταινία κινουμένων σχεδίων «Μπομπ ο Σφουγγαράκης: Έξω από τα νερά του» των Τομ Τιμπίτ και Μάικλ Μίτσελ, που βασίζεται στην πιο επιτυχημένη σειρά της Nickelodeon, «Μπομπ Σφουγγαράκης», που μετράει δεκαετίες επιτυχιών ως διεθνές φαινόμενο, ο αιώνια αισιόδοξος Μπομπ βγαίνει στη στεριά για τον πιο υπερηρωικό του αγώνα ενάντια σε έναν σατανικό πειρατή.

Στην τρισδιάστατη ταινία κινουμένων σχεδίων «Μπομπ ο Σφουγγαράκης: Έξω από τα νερά του» των Τομ Τιμπίτ και Μάικλ Μίτσελ, που βασίζεται στην πιο επιτυχημένη σειρά της Nickelodeon, «Μπομπ Σφουγγαράκης», που μετράει δεκαετίες επιτυχιών ως διεθνές φαινόμενο, ο αιώνια αισιόδοξος Μπομπ βγαίνει στη στεριά για τον πιο υπερηρωικό του αγώνα ενάντια σε έναν σατανικό πειρατή.

«Τα παιδικά χρόνια του Μαξίμ Γκόρκι». Το ασπρόμαυρο βιογραφικό δράμα του 1938, «Τα παιδικά χρόνια του Μαξίμ Γκόρκι» που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Μαρκ Ντονκόι, της αυτοβιογραφίας του Μαξίμ Γκόρκι, συγκαταλέγεται στα κορυφαία έργα ποιητικού ρεαλισμού του σοβιετικού κινηματογράφου της δεκαετίας του ’30.

Το ασπρόμαυρο βιογραφικό δράμα του 1938, «Τα παιδικά χρόνια του Μαξίμ Γκόρκι» που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Μαρκ Ντονκόι, της αυτοβιογραφίας του Μαξίμ Γκόρκι, συγκαταλέγεται στα κορυφαία έργα ποιητικού ρεαλισμού του σοβιετικού κινηματογράφου της δεκαετίας του ’30.

«Τα παιδικά χρόνια του Μαξίμ Γκόρκι». Το ασπρόμαυρο βιογραφικό δράμα του 1938, «Τα παιδικά χρόνια του Μαξίμ Γκόρκι» που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Μαρκ Ντονκόι, της αυτοβιογραφίας του Μαξίμ Γκόρκι, συγκαταλέγεται στα κορυφαία έργα ποιητικού ρεαλισμού του σοβιετικού κινηματογράφου της δεκαετίας του ’30.

Το ασπρόμαυρο βιογραφικό δράμα του 1938, «Τα παιδικά χρόνια του Μαξίμ Γκόρκι» που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά, από τον Σοβιετικό σκηνοθέτη Μαρκ Ντονκόι, της αυτοβιογραφίας του Μαξίμ Γκόρκι, συγκαταλέγεται στα κορυφαία έργα ποιητικού ρεαλισμού του σοβιετικού κινηματογράφου της δεκαετίας του ’30.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!