Μεσσήνη: «Όσα παιδιά ήταν μπροστά στην επίθεση φοβήθηκαν – Είναι συγκλονιστικό να έρχεται ένας μαθητής με σουγιά στο σχολείο»
Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Μεσσήνης έπειτα από την άγρια επίθεση 14χρονου με αναδιπλούμενο σουγιά σε συμμαθητή του, στο 1ο Γυμνάσιο της περιοχής, με αποτέλεσμα το θύμα να τραυματιστεί στο δεξιό μηρό.
Της Κωνσταντίνας Χαϊνά
Όλα συνέβησαν λίγο μετά τις 10:00 το πρωί, όταν ο διαπληκτισμός για ασήμαντο λόγο ανάμεσα στους δύο μαθητές στο προαύλιο του σχολείου, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, κατέληξε στην αιματηρή επίθεση.
Οι γονείς εκφράζουν τον φόβο και την ανησυχία τους καθώς από την πλευρά τους θεωρούσαν, μέχρι σήμερα, πως το σχολείο αποτελούσε το ασφαλέστερο περιβάλλον για τα παιδιά τους.
«Από εκεί που τα βλέπαμε καθημερινά αυτά τα περιστατικά στην τηλεόραση, είχαμε κάτι ανάλογο στο δικό μας σχολείο. Είναι συγκλονιστικό και φυσικά ανησυχούμε, γιατί δεν είχαμε έρθει αντιμέτωποι ποτέ με κάτι παρόμοιο. Η κοινωνία της Μεσσήνης είναι σε σοκ, και οι γονείς φοβούνται πλέον για τα παιδιά τους, δεν ξέρουμε ακριβώς τι να κάνουμε για να προστατευτούμε» αναφέρει στο enikos.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Γιώργος Βλάχος.
Σημειώνεται πως το 14χρονο αγόρι έπειτα από την επίθεση που δέχθηκε διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με ελαφρά τραύματα, ενώ οι αστυνομικές αρχές έχουν προχωρήσει στην προσαγωγή του 14χρονου, που επιτέθηκε στον συμμαθητή του, αλλά των γονέων του για παραμέληση εποπτείας.
«Σίγουρα σαν σύλλογος θα κάνουμε συνέλευση, όπως άλλωστε προβλέπεται για παρόμοια συμβάντα, και θα ενημερώσουμε και τους γονείς για το τρομακτικό περιστατικό. Θα κάνουμε οτιδήποτε περνάει από το χέρι μας για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, οποιαδήποτε δράση μπορούμε. Πρέπει να “σκύψουμε” πάνω από τα παιδιά και να καταλάβουμε τον κόσμο τους όσο είναι δυνατόν. Είναι συγκλονιστικό να έρχεται ένας μαθητής με σουγιά στο σχολείο. Όσοι ήταν παρόντες φυσικά φοβήθηκαν. Πρέπει να αναζητήσουμε πως βρέθηκε στα χέρια αυτού του παιδιού το συγκεκριμένο αντικείμενο».