Ελεονώρα Μελέτη: Η πρεμιέρα, τα νούμερα και οι αντιδράσεις

Εδώ θα τα μάθεις όλα.


Πρεμιέρα έκανε χθες με αρκετό άγχος, λίγα σαρδάμ και αποφασισμένη να πείσει τους τηλεθεατές για την αλλαγή στην πορεία της η Ελεωνόρα Μελέτη και η νέα εκπομπή της “Hashtag” στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε».

Μαραθώνια σε διάρκεια, η πρώτη εκπομπή είχε ως βασικό της άξονα το hashtag #ελευθερία και κατέγραψε το οδοιπορικό της ρεπόρτερ Μελέτη στην Όλλανδία, προκειμένου να διαπιστωθεί το υψηλό επίπεδο ζωής που απολαμβάνουν οι πολίτες της χώρας και φυσικά η ελεύθερη πώληση και χρήση κάνναβης και προϊόντων της.

Μετά την εκπομπή, η οποία – σε αρκετά σημεία της θύμιζε ντοκιμαντέρ δρόμου, γι” αυτό ίσως και με κάποια προβλήματα στον ήχο – ακολούθησε ζωντανός διάλογος με πολιτικούς και εμπλεκόμενους φορείς, ο οποίος ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 3.30 τα ξημερώματα.

Στόχος του δεύτερου –live- σκέλους της εκπομπής ήταν να καταγραφούν οι αντιδράσεις του τηλεοπτικού κοινού σε ό,τι αφορά τη βιωματική έρευνα της Μελέτη στο Άμστερνταμ με τη δοκιμή γλυκών κάνναβης και με την καταγραφή του day after, δηλαδή της κατάστασης στην οποία βρέθηκε η δημοσιογράφος μετά την κατανάλωση του space cake.

Για την ιστορία, η πρεμιέρα του “Hashtag” σημείωσε 5,6% στα δυναμικά κοινά και 7% στο σύνολο τηλεθέασης, ενώ όπως χαρακτηριστικά είπε η δημοσιογράφος νωρίτερα το μεσημέρι και ως προσκεκλημένη της Ελένης Μενεγάκη στον Alpha, είναι προετοιμασμένη για σχετικά χαμηλά ποσοστά, λόγω του διαφορετικού project που επιχειρεί να προσεγγίσει.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!