Τι συμβαίνει με τα προϊόντα των beauty influencers; Η Tati Westbrook στο στόχαστρο για την ποιότητα των καλλυντικών της


Δεν είναι είδηση ότι οι beauty influencers του εξωτερικού είναι μικρές βιομηχανίες από μόνοι τους, με τεράστια ποσά να μπαίνουν κάθε λεπτό (!) στον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Κάποιοι από τους πιο διάσημους όπως η Tati Westbrook, o James Charles, o Jeffrey Star και κάποιοι ακόμη αντιμετωπίζονται με όρους σούπερ σταρ της βιομηχανίας της ομορφιάς, υπογράφοντας σειρές ολόκληρες καλλυντικών και προϊόντων που πωλούνται σαν ζεστό ψωμί στους εκατομμύρια ακόλουθους τους στα social media.

James Charles – Tati Westbrook: Γιατί το σκάνδαλο τους ίσως αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε το διαδίκτυο;

Όμως, απ’ ό,τι όλα δείχνουν, τα σκάνδαλα, οι ίντριγκες, κάποτε και οι δολιοφθορές ανθίζουν σ’ αυτήν την παράξενη αυλή που είναι σπαρμένη με χρυσόσκονη και γκλίτερ.

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, είχε κατηγορηθεί ο Jeffrey Star για κακής ποιότητας προϊόντα και τώρα στο στόχαστρο βρέθηκε η πανίσχυρη Tati Westbrook, καθώς εδώ και λίγες μέρες, στα social media, όσοι αγόρασαν την καινούρια σειρά προϊόντων της έχουν κάτι κακό να πουν -και με φωτογραφικές αποδείξεις μάλιστα- για ένα προϊόν το οποίο η ίδια είχε παρουσιάσει ως σούπερ εργαλείο του μακιγιάζ.

Ο λόγος για το «Blendiful», ένα beauty blender (σ.σ: σφουγγαράκι για το μακιγιάζ), το οποίο η Westbrook το λανσάρισε ως το εργαλείο ομορφιάς, το οποίο θα άλλαζε το παιχνίδι σε ό,τι αφορά την εφαρμογή make up.

Όμως, φαίνεται ότι το σούπερ προϊόν των 18 δολαρίων, όχι απλώς δεν ήταν σούπερ, αλλά από την πρώτη κιόλας επαφή του με το νερό, «ξηλωνόταν»…

Πολλοί ήταν οι καταναλωτές και φανατικοί των tips και προϊόντων της Westbrook που ανέβασαν φωτογραφίες από το σκισμένο προϊόν στα social media, απαιτώντας εξηγήσεις.

 

 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, και γι’ αυτό εγκαλείται κυρίως η influencer, δεν είναι ότι τα προϊόντα της ή έστω παρτίδα τους αποδείχθηκαν ελαττωματικά, αλλά ότι παρά τις απανωτές περιπτώσεις καταναλωτών που ανέβασαν φωτογραφίες με τρύπια σφουγγαράκια στα social, η ίδια δεν έχει απαντήσει ακόμη.

Αμελητέο; Καθόλου. Το crisis management είναι αυτό που διατηρεί την αξιοπιστία των influencer στον κόσμο της ομορφιάς, όπου λάθη μπορούν να συμβούν, ανάληψη ευθύνης, όμως, απλώς δεν γίνεται να μην υπάρξει.

Με στοιχεία από το Dazed.com

Jeffree Star: Στο στόχαστρο ο influencer που κατηγορήθηκε για μολυσμένα προϊόντα ομορφιάς

 

 

 

The post Τι συμβαίνει με τα προϊόντα των beauty influencers; Η Tati Westbrook στο στόχαστρο για την ποιότητα των καλλυντικών της appeared first on Peoplegreece.com.



πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!