Εντοπίστηκε πτώμα στον υπαίθριο χώρο του νοσοκομείου Κατερίνης


Το πτώμα ενός 40χρονου άνδρα εντοπίστηκε χθες το μεσημέρι σε υπαίθριο χώρο του νοσοκομείου Κατερίνης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Αστυνομία, έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!