Η Βίκυ Καγιά έδωσε το σύνθημα στις διαγωνιζόμενες του GNTM, προκειμένου να τρέξουν στους “καλόγερους” και να πάρουν από μία κρεμάστρα η κάθε μία.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ακολούθησε το πανδαιμόνιο ανάμεσά τους. Όπως σημείωσε διαγωνιζόμενη, έγινε… μπάχαλο! Πολλές υποψήφιες πήραν περισσότερα πράγματα, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση των ανθρώπων της παραγωγής.

Από τις πολλές σπρωξιές δεν έλειψαν οι τραυματισμοί, καθώς ποδοπάτησαν κοπέλα στην προσπάθεια να διαλέξουν κάτι.

Δείτε το βίντεο.