Μόλις σε ηλικία 48 ετών έφυγε από τη ζωή γνωστός πρωταγωνιστής. Ο λόγος για τον Paul Vasquez, ο οποίος  είχε γίνει ευρέως γνωστός μέσα από το ρόλο του «Άνχελ» στην 4η σεζόν του Sons of Anarchy.

Ο ηθοποιός βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του πατέρα του στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια, στις 2 τα ξημερώματα. Τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή το ΤΜΖ, το οποίο έκανε λόγο για καρδιακή προσβολή.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου του, δεν έχουν προσδιοριστεί ακόμη από τους γιατρούς.

Εκπρόσωποι του ηθοποιού, αναφέρουν: «Τα νέα μας έχουν προκαλέσει δυσάρεστη έκπληξη. Οι καρδιές μας πονάνε. Ήταν ευγενικός, δημιουργικός και αξιαγάπητος, Θα μας λείψει».