
Η Σάσα Σταμάτη αποκάλυψε την αισθητική παρέμβαση που έκανε λίγο πριν την πρεμιέρα-Ο λόγος
Λίγο πριν την πρεμιέρα της εκπομπής της, Ooh La La στον ΣΚΑΙ, η Σάσα Σταμάτη, φανερά ανανεωμένη, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής στην «Φωλιά των ΚουΚου» και τον Γιάννη Πουλόπουλο και, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως έκανε μπότοξ αλλά και το λόγο που προέβη σε αυτή την αισθητική παρέμβαση. Η παρουσιάστρια αναφέρθηκε επίσης στις αλλαγές που θα έχει φέτος το πάνελ της εκπομπής της.
«Έκανα μπότοξ πριν την πρεμιέρα της εκπομπής. Εδώ στο μεσόφρυο. Και λίγο στο μέτωπο. Επειδή είμαι λίγο σκληρή και είμαι σε μια ένταση. Να μη βγαίνει», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε αναφορικά με τις αλλαγές στην εκπομπή, «Έχουμε αλλαγές στο πάνελ φέτος. Θα είναι ο Μηλιόγλου σταθερή αξία. Ο Τάτσης κοσμάρα και η Ιλένια Ουίλιαμς. Η μικρή Ουγγαρέζα.»