Το δικό της συγκινητικό μήνυμα έστειλε η Μαντώ Γαστεράτου. Με αφορμή το γεγονός ότι είχε απέναντί της ένα νοσοκομείο ανέβασε ένα μακροσκελές κείμενο όλο νόημα.

Δείτε το παρακάτω.

«Ακριβώς απέναντι μου βρίσκεται ένα νοσοκομείο. Κάθομαι ώρα και χαζεύω απ’ το παράθυρο. Βλέπω στο μπαλκόνι ενός δωματίου μια κοπελίτσα, ίσως μικρότερη από εμένα. Δείχνει ταλαιπωρημένη, φοράει άσπρες πιτζάμες και σέρνει έναν ορό με ροδάκια. Κοιτάει κάτω τον δρόμο και φαίνεται προβληματισμένη. Ποιος ξέρει τι περνάει αυτές τις μέρες στην ζωή της, ποιος ξέρει αυτές τις μέρες που όλοι είμαστε σε διακοπές, σε παραλίες, στα σπίτια μας, στα εξοχικά μας τι περνάει ο διπλανός μας… Δεν είμαι άγια ούτε μπορώ να βοηθήσω τον κόσμο όλο, στον εαυτό μου μιλάω, εκφράζοντας τις σκέψεις μου όπως μου βγαίνουν αυτά τα δευτερόλεπτα που συνειδητοποιώ πόσο αχάριστος άνθρωπος είμαι ώρες ώρες που παραπονιέμαι για πράγματα αστεία, ενώ έχω το σημαντικότερο δώρο και αγαθό, την υγειά μου!» έγραψε χαρακτηριστικά η Μαντώ Γαστεράτου.