Ο CEO της Huawei, Richard Yu μιλώντας στο πολυπληθές κοινό που παρακολούθησε την ομιλία του, στο πλαίσιο της έκθεσης CES, στο Λας Βέγκας, μοιράστηκε το όραμα της εταιρείας για τα κινητά επόμενης γενιάς.

Πρόκειται για το Intelligent Phone, μια συσκευή AI-powered (τεχνητής νοημοσύνης) που υπόσχεται να βελτιώσει κάθε κομμάτι της ζωής μας. Επιπλέον, ο κ. Yu ανακοίνωσε την πιο πρόσφατη συνεργασία της εταιρίας με τους ηγέτες της βιομηχανίας, την Amazon και την Google, και αποκάλυψε ότι το Huawei Mate 9 θα είναι πλέον διαθέσιμο στις ΗΠΑ.

Επενδύοντας τόσο στα υλικά κατασκευής των συσκευών, όσο και στην καινοτομία του λογισμικού τους, το Mate 9 Pro και το Porsche Design Mate 9 θα είναι επίσης οι πρώτες συσκευές της Huawei που θα υποστηρίζουν τη λειτουργία Daydream της Google.

Κατά την διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών η Huawei έχει αναδειχθεί ως μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες smartphone παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Richard Yu επεσήμανε τους τρεις πυλώνες της Ηuawei το πάθος, την συλλογική σοφία και την ουσιαστική καινοτομία, για να εξηγήσει την επιτυχία της εταιρείας. Μέσα στο 2016, η Huawei διένειμε περισσότερα από 139 εκατομμύρια smartphones, σημειώνοντας αύξηση 29% σε σχέση με το 2015. Σύμφωνα με την IPSOS, η παγκόσμια αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της έχει δει επίσης σταθερή αύξηση, καθώς ανέβηκε από 76% σε 81%, με 66,7% και 100% αύξηση στην άποψη και την προτίμηση των καταναλωτών παγκοσμίως.

Η1

Μέσα από τις συνεχείς επενδύσεις της στην Έρευνα και την Ανάπτυξη, οι οποίες ξεπέρασαν τα 38 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 ετών, η Huawei θα ηγηθεί στην επόμενη εποχή της καινοτομίας για να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει την ανθρωπότητα. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η Huawei θα αξιοποιήσει τη συλλογική σοφία από τα λαμπρότερα μυαλά του κόσμου, τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρείας, για να βοηθήσει στην διαμόρφωση της νέας εποχής για την τεχνολογία καταναλωτικών προϊόντων. Μάλιστα, προσφάτως η Huawei άνοιξε το νέο Max Berek Εργαστήριο Καινοτομίας σε συνεργασία με την Leica, έτσι ώστε να ενισχύσει την εταιρική της σχέση με τον παγκόσμιο ηγέτη στη φωτογραφία και απεικόνιση.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com