Από τη Βένια Καραγιάννη, 

Η Ευγενία Μανωλίδου είναι σπάνια περίπτωση: Mπήκε στο σύστημα της τηλεόρασης και, ενώ τράβηξε τους προβολείς πάνω της, κατάφερε να φύγει πριν έρθει η φθορά, πριν το σύστημα την πετάξει έξω. Είναι ίσως η μόνη που εκμεταλλεύτηκε το χώρο για να πάρει αυτό που θέλει, χωρίς να προλάβει εκείνος να την εκμεταλλευτεί κι έφυγε την κατάλληλη στιγμή.

Από τότε που μπήκες στην τηλεόραση, πάντα είχες προτάσεις για πολλά και διάφορα. Δεν μπήκες στον πειρασμό να συνεχίσεις;

Ποτέ. Μου είχε λείψει πάρα πολύ η μουσική. Όταν πολύ συνειδητά έκανα το τέταρτο Ελλάδα, Έχεις Ταλέντο, ήξερα ότι ήταν και το τελευταίο πράγμα που κάνω στην τηλεόραση. Ήθελα να επιστρέψω στη μουσική μου και ήθελα να ξαναβρώ τον εαυτό μου.

Τον είχες χάσει δηλαδή;

Είχα αλλάξει. Όταν είσαι κλεισμένος σε ένα δωμάτιο με πάρα πολλές παρτιτούρες και η μόνη σου έξοδος είναι να πηγαίνεις σε συναυλίες συμφωνικής μουσικής, σε ένα χώρο όπου τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά, προσαρμόζεσαι για να μπορέσεις να επιβιώσεις. Εγώ προσαρμόστηκα, αλλά δεν μπορούσα να το συνεχίσω, Δεν είμαι έτσι. Δεν ονειρεύτηκα ποτέ τον εαυτό μου μέσα σε τόσα φώτα, σε τόση προβολή και τεράστια έκθεση. Με αποσυντόνισε, γιατί άρχισε να με ενδιαφέρει περισσότερο η επιφάνεια παρά η ουσία. Πιο πολύ με ένοιαζε δηλαδή να είμαι ωραία χτενισμένη, βαμμένη και ντυμένη, με απασχολούσε όλη μέρα τι θα έβαζα το βράδυ που θα έβγαινα έξω επειδή θα με φωτογράφιζαν, κάτι που παλιότερα δεν με ενδιέφερε.

Λένε ότι όποιος κολλήσει το μικρόβιο της τηλεόρασης δεν γίνεται καλά ποτέ.

Δεν είναι έτσι για όλους. Στην αρχή δεν ξεκίνησα για να γίνω μουσικός. Έπρεπε να κάνω κάτι που θα μου εξασφάλιζε μια δουλειά κι έτσι ξεκίνησα να σπουδάζω μάνατζμεντ. Έζησα μια πραγματικότητα που δεν ήθελα, που ήταν γεμάτη αριθμούς και μια ζωή που δεν ήθελα ποτέ να κάνω. Ήμουν δυστυχισμένη και υπέφερα. Είχα τρελαθεί. Νόμιζα ότι θα πεθάνω. Όταν γνώρισα τον πρώην σύζυγό μου, πήγα στην Αμερική και μου έδωσε την ευκαιρία να σπουδάσω μουσική. Τότε ήμουν σίγουρη ότι αυτό ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Αλλά η ζωή τα έφερε αλλιώς και μπήκα στην τηλεόραση. Φεύγοντας από την τηλεόραση είχα κάθε σεζόν προτάσεις για να συνεχίσω και δεν το σκέφτηκα ποτέ. Δεν συζητούσα καν τα χρήματα. Για μένα καμία πρόταση δεν ήταν δελεαστική. Το να γυρίσω στην τηλεόραση θα σήμαινε ότι έπρεπε να σταματήσω τη μουσική. Όχι, η τηλεόραση δεν μου έλειψε ποτέ.

Όμως ξαναγύρισες με το Junior Music Stars.

Δεν ήταν για να κάνω τηλεόραση, ήταν για να συνδυάσω τις μουσικές μου γνώσεις με τα παιδιά. Να μπορώ να επηρεάσω θετικά ένα παιδί ώστε να ξεκινήσει μουσική ή με έναν καλό λόγο να δώσω τη δύναμη σε ένα παιδί που κάνει ήδη μουσική να τη συνεχίσει. Και πάλι προσπαθώ να μείνω μακριά από κάθε προσωπική προβολή.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο, μαζί με το Πρώτο Θέμα.