
Τα social media «τρώνε» από τη διαφημιστική πίτα των εφημερίδων – Η πρόβλεψη για το 2020
Ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά μέσα (social media) σχεδόν θα φθάσει τον διαφημιστικό τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διαφημιστικής εταιρείας Zenith Optimedia, μέλους του γιαλλικού ομίλου Publicis.
Η αιτία γι’ αυτό είναι ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ενημερώνονται πλέον για το τι συμβαίνει στον κόσμο μέσω του Facebook και των άλλων κοινωνικών μέσων, συχνά αποκτώντας πρόσβαση στις ειδήσεις από τις κινητές συσκευές τους.
Η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα κοινωνικά μέσα θα αυξηθεί κατά 72% από 29 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 σε 50 δισ. δολάρια το 2019. Έτσι, θα αποτελεί το ένα πέμπτο (20%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο το 2019 έναντι μεριδίου 16% το 2016.
Η διαφήμιση τα social media αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό 20% και, φθάνοντας τα 50,2 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2019, θα είναι μόλις 1% μικρότερη από τη διαφήμιση στις εφημερίδες (50,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019).
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com