Έχοντας στην διάθεσή της στοιχεία που ανατρέπουν τις αρχικές καταθέσεις, η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη ετοιμάζεται, έως το τέλος της εβδομάδας, να κινηθεί νομικά εναντίον συγκεκριμένων προσώπων, ενώ το πόρισμα του πραγματογνώμονά της ανατρέπει την έκθεση των ανδρών της τροχαίας.

Δέκα μήνες μετά το τροχαίο που έκοψε το νήμα της ζωής του τραγουδιστή, η οικογένειά του έχει στα χέρια της τις εκθέσεις και των πέντε τεχνικών συμβούλων της. Η τελευταία από αυτές, που υπογράφει ο Αναστάσιος Δέδες, περιλαμβάνει ενστάσεις που κινούνται σε τρις άξονες: την ταχύτητα του τζιπ, το τοιχίο που υπάρχει στο σημείο του δυστυχήματος και τις μπάρες ασφαλείας.

Όπως αναφέρει η Espresso, υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι το κάθισμα του οδηγού ήταν τραβηγμένο μπροστά και, συγκεκριμένα, η  απόστασή του από τα πεντάλ ήταν 48 εκατοστά. Επίσης, τόσο ο κ. Δέδες, όσο και ο δεύτερος τεχνικός σύμβουλος, Γιώργος Ραυτογιάννης, επισημαίνουν πως κανείς από τους τρεις επιβαίνοντες στο αμάξι δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.

Ο κ. Δέδες, αφού εξέτασε το όχημα του Παντελή, αλλά και το μέρος όπου έχασε την ζωή του, υποστηρίζει πως στη συγκεκριμένη στροφή, με την συγκεκριμένη ακτίνα καμπυλότητας, το τζιπ δεν θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα από την ταχύτητα εκτροπής, αφού δεν υπάρχουν σημεία φρεναρίσματος ή πλαγιολίσθησης. Άρα, η ταχύτητά του δεν ξεπερνούσε σε καμία περίπτωση τα 80 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η πραγματογνωμοσύνη της τροχαίας κάνει λόγο για ταχύτητα μεγαλύτερη των 118 χιλιομέτρων.

Τέλος, η οικογένεια έχει στοιχεία που δείχνουν ότι, εάν οι μπάρες ήταν στο σωστό ύψος και συντηρημένες κατάλληλα, το όχημα δεν θα είχε ανατραπεί, ενώ αν δεν ήταν σε κακή κατάσταση, θα είχαν συγκρατήσει το βάρος και δεν θα έσπαζαν, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του τραγουδιστή.