
Το LinkedIn αλλάζει
Την Πέμπτη, η εταιρεία αποκάλυψε τον νέο σχεδιασμό της πλατφόρμας για desktop, που περιλαμβάνει μια νέα, απλοποιημένη και ομοιόμορφη εμφάνιση σε ολόκληρο το κοινωνικό δίκτυο.
Κι αν όλα αυτά σας φαίνονται γνώριμα, είναι μάλλον επειδή χρησιμοποιείτε το LinkedIn απ’ το κινητό. Η εταιρεία παρουσίασε μια νέα κινητή εφαρμογή πέρυσι.
«Δίνουμε προτεραιότητα, ως εταιρεία, στις κινητές συσκευές, και βασιστήκαμε στην κινητή εφαρμογή που στήσαμε πέρυσι» είπε η Έιμι Παρνέλ, διευθύντρια σχεδιασμού για τη LinkedIn. (Υπενθυμίζουμε ότι από τον περασμένο μήνα, η LinkedIn ανήκει πλέον στη Microsoft).
Τόσο η εφαρμογή για desktop όσο κι εκείνη για κινητά ξεκινούν από την ίδια βάση και «θα παραμείνουν άρρηκτα συνδεδεμένες» τόνισε στο Fortune ο Κρις Προύετ, διευθυντής μηχανικής. Σύμφωνα με την εταιρεία, 60% της κίνησης στην ιστοσελίδα της προέρχεται από κινητές συσκευές.
Πράγματι, η εικόνα της πλατφόρμας πλέον είναι πιο «καθαρή» και λιτή, με περισσότερο λευκό χρώμα. Και επιτέλους, η πλοήγηση μεταξύ των διαφόρων ενοτήτων – προφίλ, αρχική σελίδα, μηνύματα, θέσεις εργασίας, ειδοποιήσεις, το δίκτυό μου, κλπ. – είναι πολύ ευκολότερη. Πατάτε στο «περισσότερα» (more) στην πάνω δεξιά γωνία για να έχετε πρόσβαση σε άλλες ενότητες, και η εμφάνιση όλων των ενοτήτων είναι παντού η ίδια.
Επιπλέον, υπάρχει ένα πλαίσιο αναζήτησης για τα πάντα: άνθρωποι, δουλειές, εταιρείες. Το LinkedIn λέει ότι θα προσθέσει επίσης τη δυνατότητα αναζήτησης αναρτήσεων. Όμως, κάποιες προχωρημένες επιλογές αναζήτησης που ήταν διαθέσιμες προηγουμένως σε premium χρήστες έχουν πλέον απενεργοποιηθεί.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com