
Τζεφ Μπέζος προς Τραμπ «Είναι επικίνδυνο το να λες ότι τα ΜΜΕ είναι ο εχθρός του λαού»
«Τα media θα είναι μια χαρά. Θα το ξεπεράσουμε», πρόσθεσε.
Ο CEO της Amazon, Τζεφ Μπέζος, δήλωσε ότι η δαιμονοποίηση των ΜΜΕ από τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ είναι «επικίνδυνη», καθώς υπονομεύει την εμπιστοσύνη του κοινού και την ελευθερία του λόγου. Όταν ρωτήθηκε για την επαναλαμβανόμενη κριτική που ο πρόεδρος των ΗΠΑ ασκεί στην Washington Post και την Amazon, στο πλαίσιο μιας συζήτησης του CEO με τον Ντέιβιντ Ρούμπενσταϊν στο Economic Club της Ουάσιγκτον το απόγευμα της Πέμπτης, ο Μπέζος χαρακτήρισε ως λάθος για οποιονδήποτε εκλεγμένο αξιωματούχο το να «επιτίθεται στα μέσα και στους δημοσιογράφους».
Αυτό που θα έπρεπε να πει σχετικά με την κριτική ο Τραμπ, σύμφωνα με τον Μπέζος, ήταν «“είναι σωστό. Χαίρομαι που βρίσκομαι υπό συνεχή έλεγχο” και αυτό θα τον εμφάνιζε ως πιο σίγουρο και γεμάτο αυτοπεποίθηση. Αλλά είναι πραγματικά επικίνδυνο να δαιμονοποιείς τα μέσα. Είναι επικίνδυνο το να αποκαλείς τους ανθρώπους των media καθάρματα, και είναι επικίνδυνο το να λες ότι είναι ο εχθρός του λαού».
Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com