
Προσοχή! Το σασίμι κοτόπουλου είναι άκρως επικίνδυνο για την υγεία
Ο γενικά αποδεκτός κανόνας της αποφυγής κατανάλωσης κοτόπουλου, που δεν έχει μαγειρευτεί σωστά, φαίνεται ότι δεν ισχύει στην Ιαπωνία, καθώς το σασίμι κοτόπουλου εξελίχθηκε σε τάση. Ωστόσο ήταν ζήτημα χρόνου να αποδειχθεί η επικινδυνότητα μιας τέτοιας συνήθειας.
Συγκεκριμένα ένας άνδρας που κατανάλωσε σασίμι κοτόπουλου κατέληξε στο νοσοκομείο, όπου διαγνώστηκε ότι έπασχε από την παρασιτική νόσο τοξοκαρίαση. Η συγκεκριμένη νόσος προσβάλει συκώτι, πνεύμονες και άλλα ζωτικά όργανα και συνδέεται έντονα με την κατανάλωση κρέατος, που δεν έχει μαγειρευτεί σωστά. Στα σασίμι κοτόπουλου το πουλερικό τις περισσότερες φορές ζεματίζεται ή σοτάρεται ελάχιστα πριν το σερβίρισμα, ωστόσο, όπως φαίνεται και στο παρακάτω video, το κοτόπουλο σερβίρεται σχεδόν ωμό. Στα εστιατόρια όπου σερβίρεται ισχυρίζονται ότι έχουν αναπτύξει δυνατή επικοινωνία με τους κτηνοτρόφους, που επιβεβαιώνουν ότι τα κοτόπουλα έχουν εκτραφεί σωστά αυτό, όμως, δεν μηδενίζει τον κίνδυνο μόλυνσης από το αμαγείρευτο κρέας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Olivemagazine.gr