Το ότι μπορεί να είσαι κολοσσός στον κλάδο των αερομεταφορών δεν σου δίνει αυθαίρετα το δικαίωμα, λόγω μεγέθους και οικονομικής θέσης, να μη συμμορφώνεσαι με τους κανόνες λειτουργίας που εφαρμόζονται εκτός των εθνικών σου συνόρων, ούτε να καταπατάς τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση που οι υπηρεσίες σου ήταν κατώτερες των συμφωνηθέντων.

Αυτό φαίνεται να είπαν οι εκπρόσωποι της βρετανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Civil Aviation Authority) σε πέντε μη ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες που αρνούνται να αποζημιώσουν επιβάτες τους για πτήσεις που είχαν καθυστέρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρόκειται για ηχηρά ονόματα από τον χώρο των αερομεταφορών, μεταξύ των οποίων American Airlines, Etihad, Emirates, Singapore Airlines και Turkish Airlines!

Όπως τονίζει η CAA, εάν οι αερομεταφορείς δεν προχωρήσουν εγκαίρως σε αποζημιώσεις 200.000 επιβατών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν περιμένοντας για ώρες στο αεροδρόμιο, τότε «φλερτάρουν» πολύ σοβαρά με την επιβολή υψηλών προστίμων που θα ζημιώσουν τη δημόσια εικόνα τους.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να…

Διαβάστε την συνέχεια στο fortunegreece.com