
Μαρία Λουίζα Βούρου: Η πρώτη φωτογραφία με τον νεογέννητο γιο της!
Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου, η Μαρία Λουίζα Βούρου έγινε μανούλα για πρώτη φορά φέρνοντας στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της με τον Γιάννη Παπαγεωργίου.
Η γνωστή παρουσιάστρια γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι το οποίο αποφάσισε να μας δείξει για πρώτη φορά, το μεσημέρι της Δευτέρας 8/10, μέσα από τα InstaStories της.
Η περήφανη μαμά, χωρίς ίχνος μακιγιάζ, πόζαρε στον φακό έχοντας αγκαλιά το μωρό της.
Δείτε τη φωτογραφία παρακάτω.
