Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου, η Μαρία Λουίζα Βούρου έγινε μανούλα για πρώτη φορά φέρνοντας στον κόσμο τον καρπό του έρωτά της με τον Γιάννη Παπαγεωργίου.

Η γνωστή παρουσιάστρια γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι το οποίο αποφάσισε να μας δείξει για πρώτη φορά, το μεσημέρι της Δευτέρας 8/10, μέσα από τα InstaStories της.

Η περήφανη μαμά, χωρίς ίχνος μακιγιάζ, πόζαρε στον φακό έχοντας αγκαλιά το μωρό της.

Δείτε τη φωτογραφία παρακάτω.