Η Μαντώ Γαστεράτου διανύει τις πρώτες μέρες του έγγαμου βίου της, αλλά αυτό δεν σημαίνει και πως θα μείνει μακριά από τα social media ή θα χάσει επαφή με τους ακολούθους της. Μάλιστα, δεν αμελεί να τους δίνει τις δικές της συμβουλές σχετικά με τις ανθρώπινες σχέσεις.

Στην τελευταία selfie της η λεζάντα προκαλεί πολλά ερωτηματικά καθώς η ίδια έγραψε: «Καλο Σαββατοκύριακο φίλοι μου… να παίξετε, να φάτε, να πιείτε, να διασκεδάσετε και να θυμάστε τίποτα δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν είναι ασφαλές… το λέω αυτο γιατί εγώ πάντα το ξεχνάω και τρώω συνέχεια τα μούτρα μου…»

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Καλο Σαββατοκύριακο φίλοι μου… να παίξετε, να φάτε, να πιείτε, να διασκεδάσετε και να θυμάστε τίποτα δεν είναι δεδομένο και τίποτα δεν είναι ασφαλές… το λέω αυτο γιατί εγώ πάντα το ξεχνάω και τρώω συνέχεια τα μούτρα μου… ————————— #goodvibes #happyweekend #staycool #cool #love #girlymood

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Μαντω Γαστερατου ? (@madogasteratou) στις