Λύγισε on camera η Μυριέλλα Κουρεντή. Μίλησε για τον θάνατο του συντρόφου της


Για τον απρόσμενο χαμό του συντρόφου της μίλησε η Μυριέλλα Κουρεντή στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό», ένα γεγονός που την καταρράκωσε συναισθηματικά και τη στιγμάτισε ανεπανόρθωτα.

Κατά τη διάρκεια δηλώσεων στο Πρω1νό του Ant1, η ηθοποιός, που είναι μεταξύ των συμμετεχόντων στο Dancing With The Stars, ρωτήθηκε για το τατουάζ «π» που έχει «χτυπήσει» στο χέρι της.

«Είναι η αδερφή μου, η Πηνελόπη, είναι η αγαπημένη μου ταινία του Aronofsky και είναι ένας άνθρωπος που έχω χάσει, ο Πέτρος», εξήγησε.

Η ηθοποιός  εξομολογήθηκε -με δάκρυα στα μάτια- τις δύσκολες στιγμές που βίωσε με αυτήν τη μεγάλη απώλεια στη ζωή της για την οποία, μάλιστα, χρειάστηκε να ζητήσει τη βοήθεια ειδικού για να ανακάμψει.

«Ήταν το αγόρι μου, ήμασταν μαζί επτά χρόνια. Το 2010 τον έχασα, ήταν απρόβλεπτο, δεν το περιμέναμε. Ήταν πολύ νέος, “έφυγε” πολύ νωρίς…

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο με τα όσα δήλωσε η ηθοποιός


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!