Όπως έγινε γνωστό από χθες βράδυ, ο Γιώργος Παπαζήσης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών. Ο ηθοποιός έδινε μάχη με τον καρκίνο τα τελευταία τρία χρόνια, όμως τελικά δεν άντεξε.

Σήμερα μέσα από την εκπομπή «Μαζί σου» της Τατιάνας Στεφανίδου, ακούσαμε την επί 42 χρόνια σύζυγό του, Τιτίκα Στασινοπούλου. Η ηθοποιός σαφώς επηρεασμένη από τα δυσάρεστα, αναφέρθηκε στον χαμό που της στοίχισε.

«Πάλεψε 3,5 χρόνια. Τόσο άντεξε. Αν δεν είχε τον σημαντικό γιατρό, τον ογκολόγο Νίκο Κεντεποζίδη δεν θα είχε ζήσει τόσο. Άλλοι φεύγουν άρον άρον. Είχε καρκίνο στο πάγκρεας. Είχε κάνει τις τελευταίες μέρες μια μετάσταση στον πνεύμονα. Ύπουλο το πάγκρεας, δεν ειδοποιεί», σημείωσε η ηθοποιός.

Η ίδια βρέθηκε μέχρι την τελευταία στιγμή στο πλευρό του. «Εγώ ήμουν κοντά του, αλλά είχε την κάθε στιγμή τον γιο του στο πλευρό του, τον Δημήτρη. Ειλικρινά εύχομαι στους γονείς να αποκτήσουν τέτοια παιδιά και να έχουν τέτοια μεταχείριση, όπως είχε ο άντρας μου από το παιδί του. Μέχρι τελευταία ώρα ήταν δίπλα και του χάιδευε το χέρι. Κι ας μην μιλούσαν. Ο Δημήτρης ήταν δίπλα του νύχτα – μέρα. Έτρεχε ταξίδια να του φέρει φάρμακα, να τον μεταφέρει στην περιοδεία του. Ευχαριστώ τω Θεώ που μου έδωσε ένα τέτοιο παιδί και για την αντοχή που είχε ο Γιώργος να φύγει μετά τα γενέθλια του εγγονού του. Ο γιος μας του το είχε ζητήσει… να μείνει ζωντανός μέχρι τα γενέθλια του εγγονού του, του μικρού Τζωρτζίνου και κρατήθηκε μέχρι που άλλαξε η μέρα».

Όπως εξήγησε η Τιτίκα Στασινοπούλου, ο μικρός δεν έχει μάθει τα δυσάρεστα νέα και αναμένεται να τον ειδοποιήσουν μόλις γυρίσει από το σχολείο του.

 

Τα τελευταία 3,5 χρόνια το ζευγάρι είχε χωρίσει. Ωστόσο η ίδια διευκρίνισε: «Δεν χωρίζεις όταν σου χτυπάνε τέτοια πράγματα την πόρτα. Ξέραμε ότι δεν θα γίνει καλά. Κι αυτός ήταν παλικάρι και το πολέμησε μέχρι τελευταία ώρα. Αν άντεξε τόσο, άντεξε γιατί είχε πολύ γερή καρδιά».

«Ο Γιώργος δεν ήθελε να φύγει. Μάλιστα έλεγε στη νοσοκόμα “Τι θες; Εγώ ήρθα καλά εδώ πέρα και με αρρωστήσατε… Όχι δεν θα πεθάνω, πάρ’το απόφαση”. Και όντως δεν τα παράτησε, ήταν παλικάρι μέχρι την τελευταία ώρα.».

Σημαντικότερη ίσως ατάκα της Τιτίκας Στασινοπούλου, είναι αυτή που έκλεισε σημειώνοντας: «Έφυγε το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου. Πιο πολλά έζησα με το Γιώργο και την οικογένειά μας παρά με τους δικούς μου».