Τη γνωρίσαµε στην πιο απλοποιηµένη µορφή της µέσα από ένα παιχνίδι που έκανε για µήνες τον κόσµο να τρέχει στα πάρκα και τις πλατείες για να πιάσει τα µαγικά πλάσµατα, γνωστά ως Pokémon. Όµως η ενισχυµένη πραγµατικότητα (Αugmented Reality – AR) δεν είναι ένα παιχνίδι, αλλά ένα εργαλείο που µπορεί να αλλάξει τα πάντα στο σύγχρονο branding.

Όταν µιλάµε για AR, εννοούµε την τεχνολογία που «παντρεύει» τον πραγµατικό κόσµο µε τον ψηφιακό. Τεχνητές εικόνες και πληροφορίες συµβαδίζουν µε το φυσικό περιβάλλον µε έναν τρόπο ο οποίος αποτυπώνεται στις οθόνες των «έξυπνων» κινητών. Πάρτε για παράδειγµα µια εφαρµογή για χάρτες όπως το Google Maps. Η οθόνη του smartphone δείχνει τις οδούς, τα οικοδοµικά τετράγωνα κ.ά., αλλά µαζί µε αυτά προβάλλει εικονίδια που αν τα πατήσουµε λαµβάνουµε περισσότερα δεδοµένα για το κτίριο ή την επιχείρηση που αφορούν. Οι τεχνητές αυτές εικόνες δεν βρίσκονται πάνω ή δίπλα από το σηµείο το οποίο κοιτάµε, αλλά µόνο στην οθόνη του κινητού µας, ενισχύοντας µε αυτόν τον τρόπο την πραγµατικότητα γύρω µας µε πληροφορίες που δεν µπορούµε να βρούµε διαφορετικά (εξ ου και ο όρος «ενισχυµένη πραγµατικότητα»). Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το παιχνίδι Pokémon Go ήταν ένας τρόπος για να διαπιστώσουµε πώς είναι να βλέπεις τον πραγµατικό κόσµο µέσα από τα «µάτια» του AR. Αλλά αυτό δεν ήταν παρά µια µικρή γεύση από τις µεγάλες δυνατότητές του.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com