
Ελένη Μενεγάκη: Πήρε ο Άγγελος Λάτσιος τηλέφωνο στον αέρα
Τηλεφώνημα για την Ελένη Μενεγάκη και μάλιστα on air το μεσημέρι της Πέμπτης. Η παρουσιάστρια ενώ βρισκόταν στον άερα της εκπομπής της, δέχτηκε διπλό τηλεφώνημα από τον γιο της, Άγγελο Λάτσιο με το iPad της να χτυπά!
«Παιδιά συγγνώμη, ο γιος μου. Σου λέει… εγώ έχω διάλειμμα, η μάνα μου δε βαριέσαι…», είπε η παρουσιάστρια προσπαθώντας παράλληλα να το χαμηλώσει.
Διαβάστε εδώ τη συνέχεια