
Άννα Παναγιωτοπούλου: «Ο σύζυγος μου έβλεπε τηλεόραση και πέθανε»
Η Άννα Παναγιωτοπούλου παραχώρησε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην εκπομπή Ooh la la και στην Σάσα Σταμάτη, όπου και μίλησε για ρόλους-σταθμούς που ενσάρκωσε στην τηλεόραση όπως αυτόν της Μαντάμ ΣουΣού αλλά και της Όλγας στις Τρεις Χάριτες.
Ανάμεσα σε όλα όμως, η ηθοποιός πήγε και σε πιο προσωπικά μονοπάτια και εκμυστηρεύτηκε για το χαμό του συζύγου της, τρία χρόνια πριν: «Πέρασα μια μεγάλη κατάθλιψη γιατί είχα διάφορα θέματα. Έμεινα μόνη μου ξαφνικά. Ήταν πολύ απότομο πράγμα ο θάνατος του συζύγου μου. Εγώ είχα βγει έξω. Εδώ καθόταν και έβλεπε τηλεόραση όταν έλειπα εγώ. Γυρίζω και δεν τον βλέπω. Λέω βγήκε. Ξαπλώνω, ξυπνάω το πρωί και λέω δεν βγήκε τελικά. Έρχομαι εδώ και βλέπω έναν πεθαμένο άνθρωπο. Όχι σοκ. Τρέλα. Βέβαια μακάρι να πεθάνουμε όλοι έτσι. Δεν κατάλαβε τίποτα. Ήταν ήρεμο το πρόσωπό του. Έβλεπε τηλεόραση και πέθανε».