Από τη Μαρία Παπαϊωάννου

Η Yamamay είναι μια «οικογενειακή υπόθεση», όπως μου τονίζει ο πρόεδρος και international business development director, Francesco Pinto, κατά τη συνάντησή μας στο πάρτι που οργάνωσε η πασίγνωστη ιταλική φίρμα στο City Link με αφορμή τα εγκαίνια του νέου flagship καταστήματος στην Ερμού 18. Η ιδέα γεννήθηκε το 2001, όταν ο Gianluigi Cimmino εξέφρασε σθεναρά την άποψή του σχετικά με την ανάπτυξη της αγοράς εσωρούχων στο λιανικό εμπόριο. Ζήτησε από την οικογένειά του να ακολουθήσουν την επιχειρηματική πρόκληση και τόσο ο πατέρας του, Luciano Cimmino, όσο και η αδελφή του, Barbara Cimmino, με το σύζυγό της, Francesco Pinto, είπαν το μεγάλο «ναι». «Αυτή τη στιγμή η Yamamay μετράει περίπου 450 καταστήματα στην Ιταλία και 190 στο εξωτερικό. Τον πρώτο χρόνο ξεκινήσαμε δυναμικά με 19 καταστήματα, τα οποία πολλαπλασιάστηκαν αμέσως τους επόμενους μήνες. Σύντομα επήλθε και η διεθνής επέκταση. Πρόσφατα άνοιξε ένα κατάστημα στο Λονδίνο, ένα άλλο στο Ντουμπάι και σήμερα έχουμε μια νέα προσθήκη στην οικογένεια της Yamamay, το κατάστημα στην Ερμού!».

Πώς ανταποκρίνεται η ελληνική αγορά στα προϊόντα σας; Είστε ικανοποιημένοι;

Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, βλέπουμε ότι αγκαλιάζει την εταιρεία μας καθώς συνδυάζουμε την ποιότητα και τις προσιτές τιμές. Το καταναλωτικό κοινό της χώρας δείχνει πάντα τον ενθουσιασμό του, ενώ μπορώ να πω ότι εκφράζει την αδυναμία του στα lingerie. Δεδομένου, μάλιστα, ότι η Αθήνα είναι μια μεγάλη πόλη και η αγορά της φιλοξενεί πολλά μεγάλα brands, το γεγονός ότι μας επιλέγει το ελληνικό κοινό μάς δίνει το πράσινο φως να συνεχίσουμε να υλοποιούμε τις υποσχέσεις μας απέναντί του. Οι πωλήσεις δείχνουν πως υπάρχει μεγάλη ζήτηση στα beachwear κατά την καλοκαιρινή περίοδο, ειδικά σε νησιά όπως η Ρόδος, η Κρήτη και η Κέρκυρα.

Πιστεύετε ότι οι Ελληνίδες είναι καλοντυμένες;

Φυσικά, ειδικά αν επιλέγουν τα Yamamay! (γέλια) Η μόδα είναι μέρος του παιχνιδιού και οι συλλογές σχετίζονται με όμορφα χρώματα, stylish επιλογές, ελαφριά υφάσματα, παρ’ όλα αυτά το πιο σημαντικό είναι να νιώθεις σίγουρη και άνετη με το σώμα σου. Και επειδή τα εσώρουχα τα φοράς πολλές ώρες μέσα στη μέρα, η αξία τους έγκειται στο να σε κάνουν να νιώθεις αυτοπεποίθηση και να είσαι ο εαυτός σου. Σε αυτό βοηθούν πολύ οι επιστημονικές μελέτες και η έρευνα που κάνουμε σαν εταιρεία για τα υφάσματα.

Η Pianoforte απαρτίζεται από τη Yamamay, την Carpisa και την Jaked. Ποια είναι τα πλάνα για το μέλλον, πιστεύετε ότι υπάρχει δυνατότητα η Jaked να εισχωρήσει στην ελληνική αγορά;

Αυτή τη στιγμή λειτουργούν 23 καταστήματα Yamamay και 12 της Carpisa. Όλο αυτό μεγαλώνει και δημιουργείται χώρος για να επεκταθούμε στην Ελλάδα. H Jaked είναι η νεότερη προσθήκη της εταιρείας και απευθύνεται σε συγκεκριμένο πελατολόγιο, όπως είναι, για παράδειγμα, οι αθλητές. Προφανώς και θέλουμε στο μέλλον να εισχωρήσει στην ελληνική αγορά. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι την επόμενη χρονιά έρχονται νέες προσθήκες καταστημάτων στην εταιρεία. Βλέπουμε πως ό,τι κάνουμε στην Ελλάδα έχει μια κατεύθυνση, εξαπλώνεται και δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας.

Ποια είναι η κεντρική ιδέα πίσω από τη συλλογή Spring/Summer 2019;

Την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2019 το κοινό θα απολαύσει μια collection με έντονα χρώματα. Τα τελευταία χρόνια κινηθήκαμε σε πιο σκούρες αποχρώσεις, λόγω της γενικότερης τάσης στη μόδα. Το 2019 όμως η underwear και η beachwear συλλογή θα χαρακτηρίζονται από φωτεινές αποχρώσεις, σε συνδυασμό με ελαφριά και μαλακά υφάσματα. Γιατί μπορεί η Yamamay να ακολουθεί τις τάσεις, συγχρόνως όμως δημιουργεί τις δικές της.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο People που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής.