Μολονότι πρόκειται ακριβώς για το ίδιο concept, οι διαφορές ανάμεσα στους δύο κύκλους του ριάλιτι επιβίωσης ήταν μεγάλες. Κάτι που φάνηκε όχι μόνο από τα νούμερα τηλεθέασης αλλά και από τη δημοτικότητα και τη δυναμική των παικτών στα social media.

Ήταν Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2017 όταν το τηλεοπτικό κοινό είδε για πρώτη φορά το Survivor από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ. Χρειάστηκε να περάσουν μόλις δύο εβδομάδες για να εκτοξευθεί στην κορυφή της τηλεθέασης, αφήνοντας κατά πολύ πίσω του όλα τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά προγράμματα, που έβλεπαν κυριολεκτικά με το κιάλι τα θηριώδη ποσοστά τηλεθέασης. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ο «Ντάνος» έγινε ο ήρωας μικρών και μεγάλων, που ταυτίστηκαν με το προφίλ του «λαϊκού» και ντόμπρου παιδιού από τη Σκιάθο. Εκείνου του γνήσιου τύπου που θέλει να κερδίζει καταδικάζοντας παράλληλα την αδικία και τις κλίκες. Ο Γιώργος Αγγελόπουλος ήταν το απόλυτο φαβορί, ενώ από το πρώτο δίμηνο της προβολής του Survivor όλοι στοιχημάτιζαν πως θα είναι ο νικητής. Πράγμα που συνέβη, καθώς, ύστερα από πέντε μήνες στον Άγιο Δομίνικο, στον τελικό έφτασαν ο Γιώργος Αγγελόπουλος και ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης. Τα νούμερα τηλεθέασης τη βραδιά του τελικού θύμισαν τελικό παγκοσμίου κυπέλλου ποδοσφαίρου. Για την ιστορία ο μέσος όρος στο σύνολο της τηλεθέασης ήταν 60,7%, ενώ στα νεανικά κοινά 70,6%, σκαρφαλώνοντας στο 78,2% την ώρα της ανακοίνωσης του νικητή.

Ο δεύτερος κύκλος του Survivor ξεκίνησε λίγες μέρες μετά την εκπνοή του 2017. Συγκεκριμένα, η πρεμιέρα του Survivor 2018 έγινε στις 21 Ιανουαρίου, τρεις εβδομάδες νωρίτερα από την πρεμιέρα του πρώτου κύκλου. Η πορεία τουSurvivor 2018 καθ’ όλη τη διάρκεια της προβολής του δεν ήταν αντίστοιχη με εκείνη του πρώτου κύκλου, κάτι απόλυτα λογικό αν αναλογιστεί κανείς πως πάντα οι πρώτοι κύκλοι έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία και μεγαλύτερη προσμονή από το κοινό. Το τηλεοπτικό κοινό δεν ταυτίστηκε απόλυτα με κάποιον από τους παίκτες, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς ήταν υπερβολικά γυμνασμένοι και αλαβάστρινοι, σε αντίθεση με τους παίκτες του πρώτου κύκλου που ήταν πιο «κανονικοί» – τουλάχιστον στη σωματοδομή, που δεν θύμιζε υπερήρωες σε κόμικ. Στο δεύτερο κύκλο δεν υπήρξε αντίστοιχο φαβορί για τη νίκη από τις πρώτες εβδομάδες προβολής του ριάλιτι επιβίωσης, που διήρκεσε ένα μήνα περισσότερο από το πρώτο Survivor. Η βραδιά του τελικού με νικητή τον Ηλία Γκότση (και όχι την Κατερίνα Δαλάκα, η οποία έχει τους διπλάσιους followers στο Instagram από τον Ηλία και θεωρούταν από την αρχή του παιχνιδιού φαβορί, αλλά τελικά τερμάτισε δεύτερη) έγινε μία εβδομάδα αργότερα από εκείνη του πρώτου κύκλου, στις 13 Ιουλίου, και συγκέντρωσε 40,1% στο σύνολο της τηλεθέασης, δηλαδή 20 μονάδες κάτω σε σχέση με τον περσινό τελικό. Στα κοινά 18-44 σημείωσε μέσο όρο 38,3%, ενώ στο νέο δυναμικό κοινό ηλικίας 18-54 44,8 %, φτάνοντας στο 54,4%.

Το τελικό αποτέλεσμα αλλά και οι συχνές κονταρομαχίες με το Master Chef και το σίριαλ Τατουάζ στους πίνακες της AGB Nielsen έδειξαν πως ακόμα και το Survivor, που φάνταζε άτρωτο και απλησίαστο για τους ανταγωνιστές του, φέτος είχε τα αδύνατα σημεία του, διατηρώντας ωστόσο υψηλά νούμερα στα ποσοστά τηλεθέασης. Ο Σάκης Τανιμανίδης, λίγο πριν από το φινάλε της περασμένης Παρασκευής, προέτρεψε τους τηλεθεατές να δηλώσουν συμμετοχή στον τρίτο κύκλο του Survivor –που μπορεί να μην έκανε τα περσινά νούμερα αλλά παρέμεινε ένα από τα πιο δημοφιλή προγράμματα της φετινής τηλεοπτικής σεζόν.

Όλα τα νέα, πλούσιο ρεπορτάζ, καθημερινές στιγμές διασήμων και ξεχωριστές στιγμές καθημερινών ανθρώπων στο People, που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής.