Survivor: Ποιος παίκτης αποχωρεί οικειοθελώς;


Οι πρηροφορίες αναφέρουν ότι παίκτης από την ομάδα των μαχητών είναι έτοιμος να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης

Σύμφωνα με τα νέα που φτάνουν από τον Άγιο Δομίνικο  ο τραυματισμός που είχε στο γόνατό του δεν ήταν απλός. Ο παίκτης αναγκάστηκε να επισκεφθεί ξανά το νοσοκομείο στον Άγιο Δομίνικο, εκεί όπου βρίσκεται αυτή τη στιγμή. Όμως, το θέμα έχει πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτό που θα περίμενε κανείς.

Ο ίδιος  απογοητευμένος φαίνεται πως επιθυμεί και ο ίδιος να αποχωρήσει ..

Διαβάστε εδώ αναλυτκά


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!