Το Ooh la la επέστρεψε πιο ανεβασμένο από ποτέ και στην έναρξη είδαμε τη Σάσα Σταμάτη να χορεύει το «Είμαι ανεβασμένος» του τραγουδιστή Αντύπα. Η ξανθιά δημοσιογράφος, αφού χόρεψε, μας έδειξε το πλατό της εκπομπής, ενώ στη συνέχεια παρουσίασε, με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, την ομάδα της η οποία αποτελείται από τους Δημήτρη Μηλιόγλου, Παναγιώτη Τάτση, και Ιλένια Ούλιαμς.

Για την πρεμιέρα η Σάσα επέλεξε ένα μίνι ροζ φόρεμα με άσπρες λεπτομέρειες.

Δείτε τι έγινε στην πρεμιέρα της εκπομπής παρακάτω.