
Kim – Δούκισσα – Αθηνά – Νικολέττα: Ποια φόρεσε καλύτερα το κόκκινο φόρεμα;
Οι περισσότερες celebrities δεν θα ένιωθαν καλά να εμφανιστούν κάπου με ένα φόρεμα που έχει φορεθεί ξανά από κάποια «συνάδελφό» τους. Να που όμως αυτό έχει συμβεί και στην περίπτωση του φορέματος που θα δείτε παρακάτω, όχι μία, όχι δύο, όχι τρεις, αλλά τέσσερις φορές.
Η Σήλια Κριθαριώτη δημιούργησε το εντυπωσιακό αυτό κόκκινο φόρεμα και η πρώτη που το φόρεσε ήταν η Δούκισσα Νομικού. Η Kim Kardashian αποφάσισε να το λανσάρει στο εξωτερικό και η Νικολέττα Ράλλη το επέλεξε για τρέιλερ εκπομπής. Τελευταία (και καλύτερη ή και καταϊδρωμένη;) η Αθηνά Οικονομάκου, η οποία μόλις εμφανίστηκε φορώντας το στον γάμο της Χριστίνας Μπόμπα και του Σάκη Τανιμανίδη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο InStyle.gr