Μπορεί να μην την θυμούνται πολλοί, καθώς η συμμετοχή της στο Nomads ήταν αρκετά σύντομη. Κι όμως όχι μόνο βρέθηκε στο Greece’s next top model αλλά πέρασε και στην επόμενη φάση!

Ο λόγος για την Εύη Ιωαννίδου, η οποία ήταν η πρώτη που αποχώρισε από το περσινό Nomads. Τη μέρα της αποχώρησής της, μάλιστα, είχε σοκάρει τους πάντες, όταν κατά τη διάρκεια του αγωνίσματος λιποθύμησε από την εξάντληση.

Ενδιαφέρον είχε προκαλέσει και η φύση της σχέσης της τότε με το Γιώργο Μαυρίδη και όλα όσα είχε εξομολογηθεί.

Εύη Ιωαννίδου: Μιλάει για το γράμμα που έστειλε στον Γιώργο Μαυρίδη και τη σχέση τους

Στο χθεσινό επεισόδιο βρέθηκε μπροστά στους κριτές του Greece’s Next Top Model. Μπορεί ο Δημήτρης Σκουλός να είπε “όχι”, όμως με τρεις θετικές ψήφους κατάφερε να περάσει στην επόμενη φάση!

Δείτε το απόσπασμα.