Για το λανσάρισμα της συλλογής Beachwear 2018, το brand παρουσιάζει ένα νέο πρότζεκτ με πρωταγωνιστές τους 3 πρεσβευτές του: τον επαγγελματία surfer Francisco Porcella, τον αθλητή extreme sports Niccolò Porcella και τον ποδοσφαιριστή Μarco Borriello. Οι επιδόσεις των αθλητών συγχρονίζονται με τον ρυθμό της μουσικής κάνοντας την αφήγηση των videos τους ακόμα πιο επιτακτική.

Οι εικόνες της καμπάνιας παρουσιάζουν την ποικιλία της συλλογής, με τα μαγιό να απευθύνονται σε κάθε τύπο άντρα, από τους πιο κλασικούς και κομψούς μέχρι τους πιο δυναμικούς και τολμηρούς χαρακτήρες.

Τα παρθένα τοπία της Σαρδηνίας που σου κόβουν την ανάσα αποτέλεσαν το σκηνικό που πλαισίωσε τη νέα συλλογή Intimissimi Uomo, ένας τόπος όπου ο άντρας όχι μόνο συναντά τη φύση αλλά βυθίζεται σε αυτή, σε άγριες γωνίες με καταδύσεις από ύψη που ζαλίζουν και κύματα που πρέπει να κατακτηθούν.

Intimissimi Uomo: το concept και οι αξίες του brand

Τα προϊόντα ποιότητας και το εξυπηρετικό service έχουν καταστήσει τo Intimissimi Uomo ηγετικό brand στον κόσμο του underwear, easywear, nightwear, socks και beachwear.

Tα Intimissimi Uomo concept store προέκυψαν από την ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη του αντρικού κοινού να ψωνίζει σε ένα χώρο που θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένος στον άντρα. Με 115 καταστήματα στην Ιταλία και σχέδια για openings και στο εξωτερικό, οι συγκεκριμένοι adhoc, σκόπιμα compact χώροι, δημιουργήθηκαν με στόχο να εκφράσουν μία προσέγγιση στην εμπειρία του shopping που έχει κέντρο τον πελάτη.

“Μία εταιρεία είναι δυνατή όταν είναι σε θέση να προκαλέσει διάλογο ανάμεσα σε εκείνους που δημιουργούν το προϊόν και εκείνους που το παρουσιάζουν στους πελάτες”, εξηγεί ο Sandro Veronesi, Πρόεδρος και ιδρυτής του Calzedonia Group. “Το Intimissimi Uomo βασίζεται στην παρατήρηση του εμπορικού δυναμικού ότι οι άντρες σήμερα αναζητούν καλά επιμελημένες εμπειρίες αγορών και ότι προτιμούν χώρους όπου τους επιτρέπουν να έχουν ποιοτικό χρόνο. Είναι μία σημαντική αλλαγή: οι άντρες εγκαταλείπουν το status του βιαστικού καταναλωτή επειδή θέλουν να δουν τον εαυτό τους να εκφράζεται στον κόσμο του underwear και easywear”. 

Οι απροσδόκητες, βιαστικές αγορές αντικαθίστανται με την ευχαρίστηση του να φροντίζεις τον εαυτό σου και να ανακαλύπτεις τις αξίες που ενσαρκώνει το brand και οι πρεσβευτές του.

Μέσα από τις ιστορίες πάθους, αφιέρωσης και αποφασιστικότητας, οι 3 αθλητές αντιπροσωπεύουν τα καλύτερα ήθη και αισθητικά κριτήρια του Intimissimi Uomo. Ένα σύμπαν όπου η ελευθερία να εξερευνήσεις τον κόσμο συνυφαίνεται με την δυναμική καθημερινή ζωή, με μία cool ταύτιση με τις σύγχρονες τάσεις.

Τα καταστήματα Intimissimi Uomo αποτελούν σταυροδρόμια έμπνευσης, αυθεντικά σημεία συνάντησης με ένα θαρραλέο, θετικό όραμα αρρενωπότητας σε όλες τις μορφές της.