Αρνητικός για κορονοϊό ο 40χρονος που νοσηλεύεται στην Πάτρα


Αρνητικός στον Κοροναϊό είναι σύμφωνα με πληροφορίες ο 40χρονος ασθενής που νοσηλεύεται από χθες σε ειδικό θάλαμο του ΠΠΝΠ με συμπτώματα τα οποία ενεργοποίησαν το δημόσιο σύστημα υγείας.

Ο 40 χρονος , που είχε επιστρέψει την Δευτέρα από Ιταλία,  έχει γερμανική υπηκοότητα και λόγω εμπορικών δραστηριοτήτων είχε ταξιδέψει στην Ιταλία.θεωρήθηκε ως ύποπτο περιστατικό. Να σημειωθεί πως χθες είχε βγει αρνητική η εξέταση του δείγματος και στη γρίπη.

 

patrastimes

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!