Λίγο πριν φέρει στον κόσμο το δεύτερο μωράκι της, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού DownTown.

Η ηθοποιός, σε μία εφ’ όλης συνέντευξη που παραχώρησε στη Φανή Πλατσατούρα, δήλωσε μεταξύ άλλων για τον άντρα της ζωής της: «Μακάρι να είχα γνωρίσει νωρίτερα τον Φώτη για να κάναμε κι άλλα παιδιά. Ο Φώτης έχει αγνή ψυχή και αυτό τα λέει όλα. Φαίνεται bad boy, αλλά είναι ακριβώς το αντίθετο». Στη συνέχεια, μίλησε αναφορικά με τα κιλά της εγκυμοσύνης και δεν δίστασε να αποκαλύψει: «Έχω πάρει 12-13 κιλά. Υπήρχαν μέρος που ήθελα να φάω μία Nutella ολόκληρη. Και την έφαγα!».