
Γιατί το makeup shaming πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ
Ως γυναίκες έχουμε έρθει συχνά αντιμέτωπες με ανθρώπους που μας λένε τι θα «έπρεπε» και τι «δεν θα έπρεπε» να κάνουμε σε σχέση με το φύλο μας: από τον τρόπο που φερόμαστε, στον τρόπο που ντυνόμαστε , στις δουλειές που επιλέγουμε και στις απαιτήσεις που θα έπρεπε να έχουμε. Μεταξύ άλλων πραγμάτων κρινόμαστε για τις επιλογές μας ως προς τη χρήση (ή μη) του makeup. Η πρόταση ξεκινάει συνήθως έτσι: «Τόσο ωραίο κορίτσι…» και μετά μπορεί να έχει δύο πιθανά τέλη: «Δεν θα ‘πρεπε να βάφεσαι τόσο» ή «Γιατί δεν βάφεσαι λίγο;».
Με την ελευθερία που μας δίνουν τα social media και την ευκολία με την οποία μπορούμε να σχολιάσουμε τις επιλογές, απόψεις και τρόπο ζωής κάποιου αγνώστου μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, βλέπουμε συχνά σχόλια στο internet κάτω από video ή φωτογραφίες γυναικών όπως: «Μη βάφεσαι τόσο! Είναι αποκρουστικό.» ή «Αν βαφτείς θα είσαι πανέμορφη».
Διαβάστε τη συνέχεια στο InStyle.gr