
Είναι η ζάχαρη καλύτερη από άλλα γλυκαντικά;
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να γλυκάνουν τον καφέ ή το τσάι τους με κάποιο τεχνητό γλυκαντικό, προκειμένου να γλιτώσουν τις περιττές θερμίδες από τη ζάχαρη. Κι όμως νέα έρευνα υποστηρίζει ότι έτσι περισσότερο κακό κάνουν στη γραμμή τους παρά καλό!


Με βάση τα τωρινά δεδομένα όμως, μάλλον είναι προτιμότερο να προσθέτεις μια μικρή ποσότητα ζάχαρης στον καφέ σου αντί για κάποιο τεχνητό γλυκαντικό. Όσον αφορά τις γλυκές σου δημιουργίες, μπορείς να τις κάνεις πιο νόστιμες και γλυκές χρησιμοποιώντας φυσικά γλυκαντικά, όπως μπανάνες, χουρμάδες, μέλι και σιρόπι αγαύης ή σφενδάμου.
Διαβάστε περισσότερα στο Olivemagazine.gr