Στόχος είναι οι μαζικές μετακινήσεις των μεταναστών, να οδηγήσουν σε καλυτέρευση των συνθηκών που επικρατούν στη Μόρια.

Οι πρώτοι 100, από τους συνολικά 2.000 αιτούντες άσυλο, οι οποίοι θα φύγουν από τον καταυλισμό της Μόριας έως τα τέλη του Σεπτεμβρίου, αναχώρησαν, σήμερα Παρασκευή, με το πλοίο της γραμμής για την Καβάλα.

Προορισμός τους ο νέος καταυλισμός που δημιουργήθηκε στην περιοχή της Βόλβης στη Θεσσαλονίκη, δυναμικότητας περίπου 1200 ατόμων. Ανάλογες αναχωρήσεις έως και 400 ατόμων τη φορά, θα γίνονται όλη της επόμενη εβδομάδα με πλοία της γραμμής είτε προς Πειραιά είτε προς Καβάλα με προορισμό τη δομή της Βόλβης ή τη δομή του Κατσικά στην περιφέρεια Ιωαννίνων.

Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com