
Μητσοτάκης: Να δουλέψουμε όλοι μαζί για να χτίσουμε ένα νέο συμβόλαιο εμπιστοσύνης
Τα αναπτυξιακά μέτρα της Νέας Δημοκρατίας και τις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, παρουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος στη ΔΕΘ.
«Ζητώ από τους Έλληνες να δουλέψουμε όλοι μαζί για να χτίσουμε ένα νέο συμβόλαιο εμπιστοσύνης» τόνισε απόψε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης, στο πλαίσιο της 83η ΔΕΘ.
Στο ξεκίνημα ο κ. Μητσοτάκης εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση λέγοντας πως «Η φετινή ΔΕΘ γίνεται στη σκιά ενός μεγάλου πένθους. Η συγκυρία αποτελεί θλιβερό επίλογο μιας αποτυχημένης κυβέρνησης», αλλά και πως «Έχει σπάσει το συμβόλαιο που μας κρατούσε ενωμένους ως κοινωνία, αυτή η άρρητη συμφωνία εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και πολιτείας, μεταξύ παραγωγής και οικονομίας».
Επίσης εξέφρασε την βαθιά ανησυχία του για «την αύξηση της υπογεννητικότητας» καθώς έτσι «η Ελλάδα σταδιακά γερνάει και χάνει τον οικονομικό της δυναμισμό», ενώ προειδοποίησε πως «O κίνδυνος για την πατρίδα μας δεν έχει περάσει. Όσο η χώρα δεν δανείζεται από τις αγορές η θέση της παραμένει εξαιρετικά επισφαλής» για να ζητήσει «από τους Έλληνες να δουλέψουμε όλοι μαζί για να χτίσουμε ένα νέο συμβόλαιο εμπιστοσύνης».
Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com