Η πρώτη εβδομάδα του My Style Rocks ολοκληρώθηκε με το Gala της Παρασκευής ενώ στο πλατό του My Style Rocks επέστρεψε η Ραμόνα Βλαντή παίρνοντας τη θέση του τέταρτου κριτή.

Mετά τη 01:00 η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ανακοίνωσε και το όνομα της παίκτριας με τη χαμηλότερη βαθμολογία. Η Τζούλια Κόλλια ήταν η παίκτρια που αποχώρησε από το πρώτο Gala του My Style Rocks.

Τζούλια Κόλλια

Όσο για τη νικήτρια της εβδομάδας, η Τάμτα Μαστοράκη κατάφερε να κερδίσει με την εμφάνισή της το ποσό των 2.500 ευρώ.

Μαστοράκη