
Μαρία Λουίζα Βούρου: Η πρώτη της ανάρτηση μετά το γάμο
Ο γάμος της Μαρίας Λουίζας Βούρου με τον Γιάννη Παπαγεωργίου πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες και οι δύο τους πλέουν σε πελάγη ευτυχίας. Το νεόνυμφο ζευγάρι ωστόσο ανυπομονεί για τον ερχομό του μωρού τους.
Η παρουσιάστρια πραγματοποίησε την πρώτη της ανάρτηση στα social media ευχαριστώντας όλους όσους της ευχήθηκαν. Το μήνυμά της ήταν ιδιαίτερο, καθώς έβγαλε μία selfie και έγραψε:
«Just married. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τα γλυκά σας λόγια και τις ευχές για το γάμο μας και φυσικά τον ερχομό του μπέμπη. Εύχομαι υγεία και αγάπη σε όλους σας!».
Δείτε την ανάρτησή της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Just married ✌?? #happiestgirlever #mrspapageorgiou Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τα γλυκά σας λόγια και τις ευχές για το γάμο μας και φυσικά τον ερχομό του μπέμπη?? Εύχομαι υγεία και αγάπη σε όλους σας! Special thanks to @kalliopi_instaglam για το υπέροχο μακιγιάζ και χτένισμα που μου έκανε! #wedding #makeup #folliefollieearrings #mommytobe #marriedtothemanofmydreams #yannakis?