
Δεν πήγα ποτέ στον διευθυντή ειδήσεων του ΑΝΤ1, είπα ότι ήμουν άρρωστη
Καλεσμένη στο «Καλοκαίρι μαζί στις 10», βρέθηκε η γνωστή ηθοποιός και μεταξύ άλλων μίλησε για το ρόλο της στη νέα καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 «Γυναίκα χωρίς όνομα»
Η ηθοποιός μπορεί να μην ήθελε να εξασκήσει το επάγγελμα του δημοσιογράφου, αλλά ήθελε να σπουδάσει
Εγώ δεν ήθελα να δουλέψω ως δημοσιογράφος, αλλά μέσω του πανεπιστημίου μας είχαν πάει να κάνουμε την πρακτική μας σε κανάλια. Εμένα μου είχε τύχει να κάνω την πρακτική μου στον ΑΝΤ1. Με είχαν πάρει τηλέφωνο από τον διευθυντή ειδήσεων και μου λένε «Γεια σας, ….. έχετε το ραντεβού με τον κύριο τάδε» και τους λέω, «Να, ξέρετε δεν ήρθα γιατί ήμουν άρρωστη. Δεν πήγα ποτέ
Δείτε εδώ ποια είναι και τα όσα αποκάλυψε