Αναμνήσεις από άλλες εποχές, τότε που ο κόσμος απολάμβανε στη μεγάλη οθόνη ή σε κάποιο θερινό σινεμά μια κλασσική ταινία, με καλούς φίλους ή ρομαντική παρέα, φιλοδοξεί να ξυπνήσει στους επισκέπτες της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης το «κονσέρτο για τις ΗΠΑ».

Πρόκειται για μια εκδήλωση με μουσική, τραγούδια και μιούζικαλ από τον αμερικανικό κινηματογράφο που θα γίνει την ερχόμενη Κυριακή στις 12 το μεσημέρι στις εγκαταστάσεις της Έκθεσης. Και αν στους παλαιότερους ξυπνήσει μνήμες από την ποιότητα του παλιού κινηματογράφου, το ποπ κορν και την μουσική μεγάλων συνθετών με τεράστια καριέρα, στους νεότερους υπόσχεται να προσφέρει διασκέδαση αλλά και γνώση για τα μεγάλα διαμάντια της έβδομης τέχνης.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com