
Nέα 24ωρη απεργία αποφάσισε η ΠΝΟ – Μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας για δεύτερη ημέρα, θα παραμείνουν από αύριο στις 6 το πρωί της Τρίτης 04/09 τα πλοία, λόγω της νέας 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που κήρυξε η ΠΝΟ, ζητώντας την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας, με αύξηση 5% στα πληρώματα των πλοίων της ακτοπλοΐας.
Η διοίκηση της ΠΝΟ σε σημερινή της ανακοίνωση ζητεί την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των Ελλήνων εργαζομένων, αναφέροντας ότι «επί 8 συνεχή χρόνια οι ναυτεργάτες όχι μόνο δεν πήραν αύξηση 1 ευρώ, αλλά χάρη στη σκληρή δουλειά τους, οι οποίοι χωρίς να πληρώνονται επί μήνες πολλές φορές, με μειωμένες και ελλιπείς συνθέσεις, με πολλαπλάσιες ώρες απασχόλησης από ότι προβλέπει ο νόμος, κατάφεραν και κράτησαν όρθιες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες προκειμένου να συνεχιστούν απρόσκοπτα οι συγκοινωνίες».
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com