Τα βλέμματα όλων θα είναι στραμμένα στη Θεσσαλονίκη καθώς τις επόμενες ημέρες ανοίγει και επίσημα τις πύλες της η 83η ΔΕΘ (8 – 16 Σεπτεμβρίου), στην οποία σύσσωμος ο πολιτικός και επιχειρηματικός κόσμος αναμένεται να δώσει το «παρών». Τιμώμενη χώρα θα είναι οι ΗΠΑ γεγονός που δημιουργεί υψηλές προσδοκίες, καθώς αποτελεί μια χώρα πρωτοπόρο σε θέματα επιχειρηματικότητας και τεχνολογίας. Η αμερικανική συμμετοχή θα αριθμεί 55 περίπτερα με πάνω από 60 εταιρείες και φορείς, έτοιμους για networking με Έλληνες επιχειρηματίες.

«Φέτος θα είναι η καλύτερη ΔΕΘ των τελευταίων δεκαετιών. Το εκθεσιακό κέντρο έχει γεμίσει και η συμμετοχή των επιχειρήσεων σε αριθμό ξεπερνά τις 1500! Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην τεχνολογία και την καινοτομία, ενώ για πρώτη φορά σε Ελλάδα και Βαλκάνια θα υπάρξουν εκθέματα που παρουσιάζουν το ψηφιακό αύριο», αναφέρει στο fortunegreece.com, ο Κυριάκος Ποζρικίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com